ADANA MT.olarak,bu hafta da ADANAnın sıcağından kaçıp, Mersin/Çeşmelinin üst tarafında,bir yayla köyündeki,geçen yıl da gittiğimiz,MUHTARIN YERİ ne,13 motor ve 1 araba (23 kişi) ile gittik. ortam harika,kahkahalar bol,yeşillikler içinde,suların şarıltıları içinde,seriiin bir gün geçirdik.eee...