ADANA [MT] Bu Hafta'da Çooook Gezdi.

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Havanın güzelliğini fırsat bilip,yine düştük yollara.adana-dokuzoluk-kapıkaya kanyonu-kadıncık barajı-çamlıyayla-tarsus-adana yaptık.16 motor ve 19 kişilik bir gezi ve 298 km.lik bir sürüş oldu.bol virajlı,bol proteinli ve bol kahkahalı geçti,katılan tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim.şimdi resimler:
buluşma yerimizden:







karaisalıda alış-veriş ve ihtiyaç molası.


vee doğa harikası dokuzoluk.










devamı geliyooooor.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636




















---------- Mesajlar birleştirildi - 21:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:20 ----------

karaisalı'da çay molası








---------- Mesajlar birleştirildi - 21:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:30 ----------

veee bir başka doğa harikası KAPIKAYA KANYONU











KADINCIK BARAJINDA KISA BİR MOLA

ÇAMLIYAYLA'DA UZUN BİR MOLA

BİTİİİİ.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:42 ----------

helal ADANA MT.'ye
Şu an 26 kullanıcı var. (6 üye ve 20 konuk)

adanalı
35emre35
DARKSTAR54
151rsfa
regal+
babaduru
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Abilerim çok güzel bi gezi yapmışsınız tebrik ederim. Nasip olursa yaza bi Adana planlıyorum ama nasip kısmet tabi. Tekeriniz düz bassın. Selamlar....
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
tekerinize taş gelmesin inşallah
nazar değmesin size inşallah
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Adana'lılar çoook geziyor,güzel paylaşıyor!
Bu arada yeni motorun Hayırlı uğurlu olsun Bora hocam:thumleft:
 
Katılım
11 Eki 2011
Mesajlar
848
çok güzel bir gezi olmuş,daha önce kararlaştırdığımız eğner planımız olmasaydı bizde katılacaktık ama artık başka gezilere.emeğinize,tekerinize sağlık..
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
vay maşşallah çok güzel gezmişsiniz.motorlarınız dert görmesin. :) şu derede bulanık olmasaymış mükemmel görünecek kanyon :p
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
5
bi kaç resimde benden

Salkım Söğüt

Kadıncık Barajı

Ekip yolda
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
250
MT de yazmayalı neredeyse 2 yıl olmuş...

Her ne kadar erken ayrılmış olsam da eski dostları görmek beni mutlu etti.

Geziye katılan tüm ekibe sevgiler, saygılar.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güzel gezi olmuş Bora abi, Allah yenilerini nasip etsin
sağolasın kardeş.
Abilerim çok güzel bi gezi yapmışsınız tebrik ederim. Nasip olursa yaza bi Adana planlıyorum ama nasip kısmet tabi. Tekeriniz düz bassın. Selamlar....
bekleriz kardeş.
tekerinize taş gelmesin inşallah nazar değmesin size inşallah
vay mustafam,amiiiin hepimize.
Adana'lılar çoook geziyor,güzel paylaşıyor!Bu arada yeni motorun Hayırlı uğurlu olsun Bora hocam:thumleft:
teşekkürler,sağolun hocam.
çok güzel bir gezi olmuş,daha önce kararlaştırdığımız eğner planımız olmasaydı bizde katılacaktık ama artık başka gezilere.emeğinize,tekerinize sağlık..
bekleriz kardeş.
emeğinize sağlık on numara :cat:
sen de olaydın,iyidi.
Bunlarda benden gezdiğimiz yerlerin GPS haritaları iki parça ama idare edecez artık.
hah bu iyi olmuş.
vay maşşallah çok güzel gezmişsiniz.motorlarınız dert görmesin. :) şu derede bulanık olmasaymış mükemmel görünecek kanyon :p
sağolasın.o su berraktır aslında,ama şu son yağan yağmurlardan dolayı öyle olmuş.9 oluk'un sularıda aynı sebepten bulanıktı.
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
Selam Dostlar harika bir gezi oldu.Bol virajlı, bol kahkahalı,bol vitaminli daha ne olsun.Bu günü bizlere yaşatan tüm dostlara teşekkür ederim.En kötü günümüz böyle olsun.:thumleft::thumleft:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Tebrik ederim , güzel bir rota izlemişsiniz. Emeğe geçen herkese teşekkürler :rendeer: Başka zaman bende katılırım :cat:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Verdiğimiz ani bir karar ile bundan sonra memleketinizde yaşamaya başlayacağız ,
İmrenerek baktığımız gezi fotoğraflarınızda bize de iki kişilik yer ayırırsınız inşallah ,
yakında görüşmek tanışmak kaynaşmak üzere...
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güzel yorumlarınız için teşekkürler dostlar.
takendy oğuz kardeş,elbette,bekleriz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst