Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
ADANA MT.olarak,bu hafta da ADANAnın sıcağından kaçıp, Mersin/Çeşmelinin üst tarafında,bir yayla köyündeki,geçen yıl da gittiğimiz,MUHTARIN YERİ ne,13 motor ve 1 araba (23 kişi) ile gittik. ortam harika,kahkahalar bol,yeşillikler içinde,suların şarıltıları içinde,seriiin bir gün geçirdik.eee oradan da sıcak tatlı yemeye doğru gözne/sarnıça.
çeşitli sebeplerden dolayı,gelmek isteyip de gelemeyen gurup arkadaşlarımızında aramızda olmasını isteyerek onları hep andık.katılan tüm arkadaşlarıma teşekkürler.buyrun fotolara:
özel istek üzerine,büyük pixelde bir foto.
çeşitli sebeplerden dolayı,gelmek isteyip de gelemeyen gurup arkadaşlarımızında aramızda olmasını isteyerek onları hep andık.katılan tüm arkadaşlarıma teşekkürler.buyrun fotolara:
özel istek üzerine,büyük pixelde bir foto.
Moderatör tarafında düzenlendi: