ADANA [MT] BU HAFTA DA MUHTAR'IN YERİNDEYDİ

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ADANA MT.olarak,bu hafta da ADANA’nın sıcağından kaçıp, Mersin/Çeşmeli’nin üst tarafında,bir yayla köyündeki,geçen yıl da gittiğimiz,MUHTARIN YER’İ ne,13 motor ve 1 araba (23 kişi) ile gittik. ortam harika,kahkahalar bol,yeşillikler içinde,suların şarıltıları içinde,seriiin bir gün geçirdik.eee oradan da sıcak tatlı yemeye doğru gözne/sarnıç’a.
çeşitli sebeplerden dolayı,gelmek isteyip de gelemeyen gurup arkadaşlarımızında aramızda olmasını isteyerek onları hep andık.katılan tüm arkadaşlarıma teşekkürler.buyrun fotolara:

QEzh7.jpg

zapl1.jpg

cBFuw.jpg

9al45.jpg

zOyC.jpg

As7yx.jpg

SbE7.jpg

TOBIX.jpg

7YNdI.jpg

IAXzL.jpg

z6WMv.jpg

QNsap.jpg

8nFqS.jpg

eLdMf.jpg

CrhfK.jpg

lZUYd.jpg

VGS7d.jpg

uhNpL.jpg

6cGf1.jpg

o3m21.jpg

xTmcp.jpg

l4GS2.jpg

CAawn.jpg

B68j.jpg

LTPWB.jpg

rg2et.jpg

E5YPH.jpg

OgDNU.jpg

dPhf.jpg

YN7bu.jpg

BL31z.jpg

cV82E.jpg

8SnCv.jpg

iyNHP.jpg

yXeW6.jpg

uHWVc.jpg

0Yqyt.jpg

lQogL.jpg

z1YLp.jpg

AkRp.jpg

AmToM.jpg

XMaEO.jpg

l2qwc.jpg

PgiKJ.jpg

D71Pa.jpg

yt8wh.jpg

puHYz.jpg

DHqbR.jpg

l0K7.jpg

zAIR.jpg

zBjT.jpg

CS64.jpg

9Kf5H.jpg

QIkrz.jpg


özel istek üzerine,büyük pixelde bir foto.
Dnuph.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
İlk yorumu ben yapip gezi güzel olmuş :cat: Engelli park alanı işgaliniz ayrı bir boyut katmış geziye :queen: tekeriniz düz bassın
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
Maşallah harika bir gezi olmuş.Tekeriniz her zaman düz bassın.:cherry:
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Başkanım ellerine sağlık. Herkese teşekkürler. Süper bir gezi oldu... :rendeer:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Bora abi az bi rahat durun yahu...gezen var,gezemeyen var,biyerimiz şişecek artık...:pl::rendeer:
MAŞALLAH diyorum,herşeyi anlatır,fazla söze gerek yok bence..:cat::rendeer:
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
helal olsun bora abi yine tadına doyulmaz bir gezi yapmışsınız
güveçte kavurmaya da içim gitti valla afiyet olsun :cherry:
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Ellerinize sağlık Bora'cım. Güzel bir etkinliğe daha imza atmışsınız.:cat:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Kaçırdıklarım arasına giren güzel gezilerden biri daha, kazasız belasız ve keyifle tamamlanmasına sevindim.

Herkese şimdiden iyi haftalar...
 
Katılım
11 Ağu 2009
Mesajlar
13
ağzını elini yamultan arkadaşımız umarım engelli arkadaşlarımızla dalga geçmek istememiştir o resime gelince üzüldüm gerçekten
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
482
güzel bir gezi olmuş maşallah.adanadayım ama bir türlü katılamadım.tanışmak nasip olmadı.inşallah bende dahil olurum ya
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Keyifli bir hafta sonu olmuş,
Sorunsuz dönmenize de ayrıca sevindim.
Yemek görüntülerinden haberli gitmenin sonucunu anlamış olduk.:cat:
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
228
Gunaydin,Iyi haftalar arkadaslar...:rendeer:

Oksijeni bol,proteini bol,doga harikasi bir yerdi.Gursel arkadasimiza tavsiyesi icin tesekkurler.:cat:

Baskanim fotolar icin tesekkurler,eline saglik...:rendeer:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Emeği geçen ve katılan ayrıca Bora başkanımıza teşekkür ederim :rendeer: En kısa zaman da bunun gibi güzel gezilerin devamını dilerim :cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
değerli yorumlarınız ve güzel dilekleriniz için,tüm dost,ağabey ve kardeşlerime teşekkürler.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
her zamanki gibi güzel bir gezi oldu, katılan ve emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkür ederim. katılmak isteyipde katılamayan arkadaşlarada inşallah birdaki sefer gezide beraber oluruz
derim. en kötü günümüz böyle olsun.:rendeer:
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
Abi hakketen güzel bir gezi olmuş.Bizimde canımız çekti.
muzaffer abi(Fazer&Ninja) nin sözü var bana ben onu bekliyom o nezaman derse bende o zamanı bekliyom,yoksa şimdiye kadar çoktan gelirdim ama dur hele bir cebimiz....dedi e bende peki bekleriz dedim ama böyle seyrettikçe içimiz gidiyo hani
Herkesin yüreğine sağlık tekeriniz düz bassın güzel gezi ve güzel paylaşım Bora abi erittiniz bizi...
 
Katılım
28 Kas 2010
Mesajlar
203
Mt Adana'ya yakisan bir geziye daha imza atmissiniz, fotolara bakarken icim gitti. Yureginize saglik. Ankara'dan selamlar hepinize...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst