Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
Eveeeeet,uzun zamandır gitmeyi planladığımız MANAVGAT FESTİVALİne,işlerimiz nedeniyle,farklı günlerde,farklı ekiplerlerde olsa sağ salim gittik-geldik.sonuçta orada hep beraberdik.bizler için son derece keyifli olan bu yolculukta çok eğlendik,yeni dostluklar edindik.resimler birkaç arkadaşımızın makinesinden derlendiği için belli bir sırada değiller.site kuralları 250 adet resime müsaade ediyor.385 adet resim var.devamı gelecek.resimlerle sizleri baş başa bırakıyorum.
devamı gelecek.
devamı gelecek.