Adana [MT] 2013 Manavgat festivalindeydi

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Evet dostlarım,aylarca hayalini kurduğumuz,planlar yapıp üzerinde tartıştığımız bir MANAVGAT FESTİVALİ’ni daha gerçekleştirdik.oldukça şen,neşeli ve bol katılımlı olan bu festivali zaten giden bizler biliyoruz.buradaki fotolar,gidemeyen arkadaşlarımıza ve bize hatıra olsun diye.ne söyleyebilirim ki.çok eğlendik,coştuk,güldük,yorulduk ama deydi.festivalde büyük emeği geçen Manavgat belediye başkanı sayın ŞÜKRÜ SÖZEN bey’e ve Manavgat motosiklet klübü başkanı ERDEM bey’e teşekkürlerimi sunarım.
Buyrun fotolara;
vGHWX.jpg

WaFhm.jpg

HMIPA.jpg

TpuMq.jpg

f2cl0.jpg

P59Y0.jpg

rzZ.jpg

MUKXV.jpg

HBre5.jpg

NSUn0.jpg

6OEe7.jpg

6CZfM.jpg

eSCo7.jpg

sJbM3.jpg

yNWa.jpg

Vk3H.jpg

G2xBX.jpg

bqEIl.jpg

6E1n.jpg

gudts.jpg

TBLz6.jpg

7fRgH.jpg

m7C9H.jpg

oqU5V.jpg

PJbeR.jpg

6qktI.jpg

WObFp.jpg

NZpcT.jpg

X8Fg.jpg

mX54d.jpg

8M5U.jpg

GovZY.jpg

7EO0.jpg

c7JQp.jpg

QkrxL.jpg

HZgM.jpg

bzrLy.jpg

38EGx.jpg

vcaPh.jpg

rOw2u.jpg

Z2nHF.jpg

rnTjo.jpg

bqD5.jpg

tFiGe.jpg

2STgl.jpg

WvtI9.jpg

nMQU.jpg

taUQ2.jpg

Jjb1P.jpg

fMjAQ.jpg

dyl7b.jpg

D0Gxr.jpg

NpQno.jpg

VWO57.jpg

nqAaP.jpg

XF8pS.jpg

6r9wz.jpg

E43iF.jpg

GaxdD.jpg

8ip51.jpg

HN49s.jpg

D5TOx.jpg

eX59Q.jpg

oQr8.jpg

4oIE.jpg

5dBtX.jpg


DEVAMI GELİYOR

R2PAG.jpg

xT795.jpg

gEoMu.jpg

eotmr.jpg

HXn41.jpg

fNe6A.jpg

QiHku.jpg

HqNby.jpg

gBFtl.jpg

Df4aQ.jpg

Z8iYm.jpg

u6blj.jpg

FVg1W.jpg

ihPEW.jpg

V9KD3.jpg

sTpnz.jpg

Vuac.jpg

WCMw.jpg

QKapg.jpg

UncEo.jpg

1PfK.jpg

X4JlZ.jpg

tyQpI.jpg

Z87YL.jpg

TmJSg.jpg

IzM7x.jpg

cxhX4.jpg

pPvN4.jpg

LFvIk.jpg

9tAUi.jpg

gKSE.jpg

1mSP.jpg

fGIA1.jpg

fk8ET.jpg

0CU5x.jpg

EqcBg.jpg

2f5R.jpg

0SvwC.jpg

Jrish.jpg

WabJL.jpg

3pbgN.jpg

cZz9H.jpg

Qw9PZ.jpg

3TeKy.jpg

YaWF.jpg

CMxz7.jpg

4WKC8.jpg

YodfE.jpg

Vq2zK.jpg

fJ02o.jpg

pr2GB.jpg

7oW8S.jpg

ULaeE.jpg

nEmOB.jpg

uyYTQ.jpg

YwD3M.jpg

xfMk.jpg

olgNm.jpg

BUziS.jpg

1ksx.jpg

Antwy.jpg

j9Ap.jpg

52Uc.jpg

T9ysJ.jpg

rE0ld.jpg

LzGZ3.jpg

9fE3y.jpg

yNjsq.jpg

4G1Fo.jpg

9eohs.jpg

tXJDb.jpg

zcBWY.jpg

p30dS.jpg

0WfJR.jpg

9Mpo.jpg

69HAT.jpg

rkbeh.jpg

xGykE.jpg

J0P8.jpg

tueTq.jpg

fQ3x.jpg

OnrLa.jpg

Fk2j.jpg

lO7Sz.jpg

fMYaK.jpg

NcdLs.jpg

MFRjd.jpg

5rfa2.jpg

lk0N3.jpg

73OqR.jpg

jwpY.jpg

o4RNj.jpg

pR6b.jpg

HFQaJ.jpg

EgNKZ.jpg

034YH.jpg

M8ulT.jpg

Mwf1K.jpg

48oeG.jpg

YLixu.jpg
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Aj9ts.jpg

hTXSz.jpg

Gq948.jpg

QpXHU.jpg

uBrni.jpg

PwhkO.jpg

VsXgD.jpg

Bgl1X.jpg

RJqCY.jpg

YZ4Gy.jpg

nh7lP.jpg

vJzlO.jpg

w0JtF.jpg

JtA0I.jpg

2KfEJ.jpg

tA1Uh.jpg

wPv4Q.jpg

ElAR.jpg

mbUXH.jpg

CDGR1.jpg

OAgv2.jpg

B05Nc.jpg

JwIgf.jpg

DeV.jpg

HdYs.jpg

rhUZK.jpg

mRE1S.jpg

FjEPW.jpg

yGzA.jpg

duk8D.jpg

Na0qn.jpg

bEVUS.jpg

8xk70.jpg

3AzbN.jpg

cUf6.jpg

JUOZx.jpg

Z3LWu.jpg

T1mhC.jpg

R2VS1.jpg

Ny5j8.jpg

uvCfB.jpg

jRChF.jpg

FDw6W.jpg

vEbVP.jpg

3beDc.jpg

6pKh0.jpg

926o3.jpg

CEyQd.jpg

XmcHQ.jpg

9Ul2R.jpg

hOWP1.jpg

aV0NJ.jpg

RYITG.jpg

9oaPs.jpg

wxJjD.jpg

2hLa.jpg

p1WdU.jpg

F0mNC.jpg

zx4Id.jpg

zLYBU.jpg

ICoqt.jpg

uPrSz.jpg

Z0ogc.jpg

lea0K.jpg

ZUCbe.jpg

OC5D2.jpg

GlF0e.jpg

n2T4G.jpg

WLYR7.jpg

oLqlE.jpg

aLJls.jpg

4hGXz.jpg

Nwk2v.jpg

laPDR.jpg

f851k.jpg

3eTdA.jpg

PFAw.jpg


evet bendeki fotolar bu kadar,diğer fotolarıda arkadaşlarım yükleyeceklerdir BİZİ İZLEMEYE DEVAM EDİİİİN.:thumleft:
 
Katılım
30 Haz 2013
Mesajlar
16
ustad benim motoru çeken olmamış :) 1950 siyah tam toparlanmamış bir bmw vardı gorduyseniz GENÇ motorun onunde :p
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
olurmu fatih kardeş.işte burada,yukarıda da var zaten.
2W6UJ.jpg

P8n7.jpg
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
713
:thumleft::thumleft:süper olmuş emegi geçenlerin eline saglık.:thumleft::thumleft:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Başkanım,
Eline sağlık,
Ben ve eşimide 1 karede yakalmışsın teşekkürler.
 
Katılım
16 Ara 2009
Mesajlar
344
Bora Başkanım ellerine sağlık, çekmesi ve atması ciddi zahmet olmuştur, teşekkür ederiz :)
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
ulen bora alacağın olsun kaçtır dikkatimi çekti birçok kişinin BENDE dahil resimleri çekme zahmetinde bulunmamışsın gerçekten bozuluyorum.buyüzden bendeki resimleri yüklemiyorum:pr:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
canım benim,düğün salonu fotoğrafcısı gibi elimizde makine sürekli gezmiyoruz,makine elimizdeyken birkaç poz çekip yerine koyuyoruz.o ana denk geldiyseeeen ne ala.yok gelmediyseen işte böyle resmin olmayabilir.
 
Katılım
3 Ara 2011
Mesajlar
5
cok güzel bir gezi olmuş elinize saglık emeginize yüreginize saglık süpersiniz........
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Ellerine sağlık Bora. Güzel bir festival olmuş.:cat:
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
tebrik ederim bora abi ve adana MT nin sevgili üyelrei mükemmel bir gezi yapmışsınız ,mükemmel kareler yakalamışsınız sayenizde motosiklete gözümüz doydu :mrgreen:
bora abicim ben de bunca zamandır nerelerdesin diye merak ediyordum ,meğersem memeketimi geziyormuşsun :cherry:ailecek çok hoş bir gezi olmuş iyi sitres atmışsınız
memleketimden cennet bir köşeyi de gezmiş görmüş kadar oldum ,çok teşekkürler
tekeriniz daim düz bassın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst