Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
Evet dostlarım,aylarca hayalini kurduğumuz,planlar yapıp üzerinde tartıştığımız bir MANAVGAT FESTİVALİni daha gerçekleştirdik.oldukça şen,neşeli ve bol katılımlı olan bu festivali zaten giden bizler biliyoruz.buradaki fotolar,gidemeyen arkadaşlarımıza ve bize hatıra olsun diye.ne söyleyebilirim ki.çok eğlendik,coştuk,güldük,yorulduk ama deydi.festivalde büyük emeği geçen Manavgat belediye başkanı sayın ŞÜKRÜ SÖZEN beye ve Manavgat motosiklet klübü başkanı ERDEM beye teşekkürlerimi sunarım.
Buyrun fotolara;
DEVAMI GELİYOR
Buyrun fotolara;
DEVAMI GELİYOR