Muğla İçi Motor Önerisi

Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,641
Motosikleti
Ns200 15"
Iskender hangisi iyi diye soracagim, "abi bursada yasayanlar iskender yemez, bilmiyom o yuzden" dicen😂 demi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Puch mu Puck mi?

Abi Kayhan'da bulunan Köfte Evi'nin iskenderi güzeldi, mavi dükkanın balon olduğunu düşünüyorum.

Mobilette Puch olacak Puck nereden çıktıysa artık...:cautious:
 
  • Haha
Tepkiler: Ged

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst