Muğla İçi Motor Önerisi

Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,641
Motosikleti
Ns200 15"
Iskender hangisi iyi diye soracagim, "abi bursada yasayanlar iskender yemez, bilmiyom o yuzden" dicen😂 demi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Puch mu Puck mi?

Abi Kayhan'da bulunan Köfte Evi'nin iskenderi güzeldi, mavi dükkanın balon olduğunu düşünüyorum.

Mobilette Puch olacak Puck nereden çıktıysa artık...:cautious:
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,298
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Ben ortaokula giderken babamın vardı, kaçırır binerdim. Puch motorun debriyajı yapamaz rampa aşağı salardım :) Bir gün rampa yukarı çıkarken vites düşmüş, arka tekerin ön tarafa kadar gelmesiyle adrenalimin tavan yapması beni baya korkutmuştu :) Allahtan motoru yatırıp arabanın altında kalmadım. Şimdi ne peder beyin motor sürecek hali var nede benim. Puch motosikleti gördüğümde anılarım depreşir. O zamanlar motorun bir ruhsatı olurdu defter gibi. Notere gidip satış falan yaptıklarını da sanmıyorum. Motorun devrini alacak olsan ruhsat sahibini bulamazdın :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst