Adana [MT] bu hafta da Danyal'ın yerindeydi

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Evet dostlar, havaların ciddi ısınmasını fırsat bilen ADANA MT.olarak,26 motor,1 araba ile,bu hafta da Silifke-mut karayolunun 29. km.sindeki ,kekikli ayranı ile meşhur,DANYAL’ın yerine gittik.katılımın çok olduğu,yol / viraj yapmak isteyen ekibimizle,neşeli bir geziyi daha,kazasız belasız gerçekleştirdik.katılan tüm arkadaşlarıma teşekkürler.buyrun bende ki fotolara:
H0Iy.jpg

6eqOZ.jpg

95pKZ.jpg

1mzMj.jpg

wopN.jpg

DbJ1V.jpg

PZwO.jpg

ZqwUG.jpg

sBeAR.jpg

p8PC2.jpg

0Ec9J.jpg

lRLHx.jpg

qzPGW.jpg

xE4CY.jpg

FUC7.jpg

JGCQS.jpg

XOioS.jpg

3fKou.jpg

U806I.jpg

dIOEy.jpg

k2c0Z.jpg

X2fQ.jpg

nceu.jpg

LG8Tf.jpg

xN725.jpg

cqQgK.jpg

QeVa.jpg

TdyX1.jpg

Iqmf.jpg

txTEL.jpg

rPAKO.jpg

FGDWl.jpg

LQDj.jpg

0nxB.jpg

nEA4.jpg

x3XL2.jpg

e6QPf.jpg

IOcGe.jpg

tKjI.jpg

ELc98.jpg

W31Q9.jpg

4eqV.jpg

DOsHp.jpg

TKOgF.jpg

qb4lc.jpg

sBHrY.jpg

SGR5.jpg

SkJqN.jpg

27Hyj.jpg

rtl0D.jpg

EzOMP.jpg

mXhVI.jpg

s3M8G.jpg

69bBJ.jpg

zFJ6.jpg

tRS3L.jpg

bUBvc.jpg

6Abgq.jpg

GIBWE.jpg

Q73cy.jpg

Zi4sT.jpg

9kuBT.jpg

VUDF.jpg

TCAjp.jpg

3BG4V.jpg

Xv9B.jpg

img]http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/03/31/VlERw.jpg[/img]
QxPY.jpg

Wy5Yi.jpg

q0K8h.jpg

WbjvR.jpg

sh3pL.jpg

kVKQL.jpg

93iG6.jpg

5NMJg.jpg

Ubn8J.jpg
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
başkanım ellerine sağlık resimler güzel çıkmış emeğe saygı:bestmt:
 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
386
Adanalı Gezmeyi sever,Adanalı yemeyi sever lokmacıdır,gezgindir,virajcıdır,hızlıdır,kalabalıktır Gönlü zengindir.Güzel bir gezi olmuş.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
V5fKW.jpg

Zqcd.jpg

xLIe9.jpg

eozOW.jpg


arkadaşlar,yorgunluktan olsa gerek,fotoların bazılarını 2 kez yüklemişim.
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Adana MT kendine yakışır güzel bir gezi yapmış, katılamamış olmanın üzüntüsünü sizler için iyi geçmiş olması ile avutuyoruz.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
değerli yorumlar için teşekkürler dostlar.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Vallah harika bir gezi oldu, katılan, katılamayan emeğe geçen herkese bilhassa Bora başkanıma teşekkür ederim :rendeer:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bende katılan tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Güzel olmuş,
Sorunsuz dönmenize sevindim.
Darısı bundan sonraki gezilere inşallah.
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
Tüm arkadaşlara selam olsun harbiden güzel bir gezi olmuş.Çok neşeli geçtiğine eminim en kötü geziniz böyle olsun.:rendeer:
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
çok harika bir gezi oldu. manzara tabiat ve yol bir harikaydı.
geziye katılan ve emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst