Adana [MT] bu hafta da Danyal'ın yerindeydi

Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
güzel gezmişsiniz.
mersinden geçerken "şurada eski bir tanıdık var, arayalım da o da gelsin diyeniniz" olmamış...

tekeriniz düz bassın, nice gezilere :)
 
Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
5
bır adanalı olarak kutlarım boyle etkınlıkler yapıp dogayla ıc ıce ve yenı arkadaşlıklar edındıgınız ıcın.. resımlerın devamını dılemek uzere kendınıze ıyı bakın..

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:46 ----------

:cat: super
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst