Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
bu hafta ADANA MT olarak,uzun yaz döneminin ardından,özlediğimiz eşli gezilerimize bir yenisini ekleyerek sezonu açmış bulunuyoruz.KOZAN'a bağlı ACARMANTAŞ köyüne alabalık çiftliğine bir geziye karar verdik.5 motor ve 2 araçla çok şükür sağ salim tamamladık.tüm katılanların çok keyif aldığı,bol neşeli ve kahkahalı bir gezi oldu.katılan tüm dostlarıma buradan teşekkür ediyorum.eveeeet şimdi resimler:


































































