ADANA [MT] Nostalji Gezisi

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bu hafta ADANA MT olarak,uzun yaz döneminin ardından,özlediğimiz eşli gezilerimize bir yenisini ekleyerek sezonu açmış bulunuyoruz.KOZAN'a bağlı ACARMANTAŞ köyüne alabalık çiftliğine bir geziye karar verdik.5 motor ve 2 araçla çok şükür sağ salim tamamladık.tüm katılanların çok keyif aldığı,bol neşeli ve kahkahalı bir gezi oldu.katılan tüm dostlarıma buradan teşekkür ediyorum.eveeeet şimdi resimler:

DSCN1117.jpg

DSCN1118.jpg

DSCN1119.jpg

DSCN1120.jpg

DSCN1121.jpg

DSCN1122.jpg

DSCN1123.jpg

DSCN1124.jpg

DSCN1125.jpg

DSCN1126.jpg

DSCN1127.jpg

DSCN1128.jpg

DSCN1129.jpg

DSCN1130.jpg

DSCN1131.jpg

DSCN1132.jpg

DSCN1133.jpg

DSCN1135.jpg

DSCN1137.jpg

DSCN1138.jpg

DSCN1140.jpg

DSCN1141.jpg

DSCN1142.jpg

DSCN1143.jpg

DSCN1144.jpg

DSCN1145.jpg

DSCN1146.jpg

DSCN1147.jpg

DSCN1148.jpg

DSCN1149.jpg

DSCN1150.jpg

DSCN1151.jpg

DSCN1152.jpg

DSCN1153.jpg

DSCN1154.jpg

DSCN1155.jpg

DSCN1156.jpg

DSCN1157.jpg

DSCN1158.jpg

DSCN1160.jpg

DSCN1162.jpg

DSCN1163.jpg

DSCN1164.jpg

DSCN1165.jpg

DSCN1166.jpg

DSCN1167.jpg

DSCN1168.jpg

DSCN1169.jpg

DSCN1170.jpg

DSCN1171.jpg

DSCN1172.jpg

DSCN1173.jpg

DSCN1174.jpg

DSCN1175.jpg

DSCN1176.jpg

DSCN1177.jpg

DSCN1178.jpg

DSCN1179.jpg

DSCN1180.jpg

DSCN1181.jpg

DSCN1182.jpg

DSCN1183.jpg

DSCN1184.jpg

DSCN1185.jpg

DSCN1186.jpg

DSCN1187.jpg

DSCN1188.jpg
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Bora abi harika bir gezi olmuş. İnşallah Adana'ya birgün yolum düşerse hep aklımdasın... Selamlar...
:)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
her zaman beklerim selçukcuğum,başımın üstünde yeriniz var kardeş.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
çok güzel bir gezi oldu.
geziye katılan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.:rendeer:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
uzun zamandır böyle şen şakra, neşe dolu gezi yapmamıştık. Katılan emeği geçen fotoları yükleyen Bora kardeşime teşekkür ederim. Bir sonraki gezide buluşmak üzere :cat:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Çok güzel vakit geçirmişsiniz, çok iyi yapmışsınız :)
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Bora abi bu sene gelemedim inşallah seneye Adana Mersin ve Hatay civarı baya uzun bi gezi yapmayı düşünüyorum
(tabi izin alabilirsem iki senedir iznimi yakıyolarda sağ olsunlar)
gelim bi senin ellerinden öpüp biraz feyiz alim
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Rapor için teşekkürler Bora'cım.:cat:
Keyifli bir Pazar geçirmişsiniz.:wiinkk:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Geziler paylaşımlar hep güzel zaten ,onu bir kenara koyacak olursak ailecek çok güzel grup ve birliktelik kurmuşsunuz .Allah bozmasın birlikteliğiniz ve dostluğunuzu.
Bu arada sezonu yeni açıyorsunuz he :santa: biz kapatmak üzereyiz :thumright
 
Katılım
17 Ağu 2011
Mesajlar
33
bugün ankaradan gelirken aracımla 16.00 sıralarında pozantı mevkiinden adanaya inerken motosiklet kazası gördüm vakat duramadım bayagı bir kalabalıktı ön tarafı parçalanmış büyük cc bir motosikletti.sürücü yaşıyormu onun için merak ettim..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güzel gezi...
Süperde eğlenmişsiniz...
Allah içinize sindirsin ... :rendeer:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Bora başkan,
Fotolar için eline sağlık.
Güzel bir gündü, tüm katılımcılara teşekkürler. bende de bir kaç foto var. Fırsat olursa bu gün yüklerim.

---------- Post added at 08:26 ---------- Previous post was at 08:24 ----------

bugün ankaradan gelirken aracımla 16.00 sıralarında pozantı mevkiinden adanaya inerken motosiklet kazası gördüm vakat duramadım bayagı bir kalabalıktı ön tarafı parçalanmış büyük cc bir motosikletti.sürücü yaşıyormu onun için merak ettim..

Başımız sağolsun.
Adana' dan Hayabusa kullanıcısı Çağrı isimli bir arkadaşımız.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Bora abi bu sene gelemedim inşallah seneye Adana Mersin ve Hatay civarı baya uzun bi gezi yapmayı düşünüyorum gelim bi senin ellerinden öpüp biraz feyiz alim
hay hay bekleriz kardeş.

Rapor için teşekkürler Bora'cım.:cat:Keyifli bir Pazar geçirmişsiniz.:wiinkk:
teşekkürler sıtkı abi.

Geziler paylaşımlar hep güzel zaten ,onu bir kenara koyacak olursak ailecek çok güzel grup ve birliktelik kurmuşsunuz .Allah bozmasın birlikteliğiniz ve dostluğunuzu.Bu arada sezonu yeni açıyorsunuz he :santa: biz kapatmak üzereyiz :thumright
malum ADANA'nın yazında motora korumalarla binmek eziyet oluyor.bizde sezonu şu arlar açabiliyoruz.teşekkürler.

Bende orada olsam hemen katilirdim.Icim gitti.Cok güzel olmus
teşekkürler.
Güzel gezi... Süperde eğlenmişsiniz...Allah içinize sindirsin ... :rendeer:
amiiiin.
Bora başkan,Fotolar için eline sağlık.Güzel bir gündü, tüm katılımcılara teşekkürler. bende de bir kaç foto var. Fırsat olursa bu gün yüklerim.
teşekkürler kardeş.fotoları bekliyoruz.
 
Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
26
herkese günaydın
gezı harıka olmus
kaza yapan arkadasımızın yakınlarının bası sag olsun sabırlar dılıyorum ınsallah bu son olur...
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
gerçekten çok keyif aldığımız bir gezi oldu.ayrıca gittiğimiz yer de ilk kez gördüğümüz bir yerdi.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
fotolar birşekilde silinmiş bende anlamadım yeniden yüklüyorum.



































































 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst