ADANA'YA kar gelmedi,biz kara gittik.

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Malum bizim buralara kar yağmaz.Bu hafta sonu ADANA MT.nin bir bölümü olarak,ailecek,kar hasreti giderelim dedik ve TOROS DAĞLARI'na doğru gittik.bizim gibi kara hasret olanlar meğer ne kadar çokmuş.eee konu kar olunca,sucuk da kaçınılmaz menü oluyor,bilirsiniz.üstünede sıcak çay.kartopu oynayarak,kayarak çok keyifli bir gün geçirdik,çok eğlendik.dönüşte birşeylerin eksik kaldığını anladık ve doğru TARSUS'a fıstıklı künefeye.üstünede dondurma.katılan tüm arkadaşlarıma,eşlerine ve çocuklarına çok teşekkür ederim.buyrun resimler:
DSC_0001.jpg

DSC_0010.jpg

DSC_0011.jpg

DSC_0012.jpg

DSC_0013.jpg

DSC_0014.jpg

DSC_0015.jpg

DSC_0016.jpg

DSC_0017.jpg

DSC_0018.jpg

DSC_0019.jpg

DSC_0021.jpg

DSC_0022.jpg

DSC_0023.jpg

DSC_0025.jpg

DSC_0026.jpg

IMG_5708.jpg

IMG_5715.jpg

IMG_5731.jpg

IMG_5795.jpg

IMG_5797.jpg

IMG_5798.jpg

IMG_5802.jpg

IMG_5803.jpg

IMG_5806.jpg

IMG_5807.jpg

IMG_5808.jpg

IMG_5809.jpg

IMG_5810.jpg

IMG_5812.jpg

IMG_5814.jpg

IMG_5816.jpg

IMG_5818.jpg

IMG_5822.jpg

IMG_5829.jpg

IMG_5834.jpg

IMG_5835.jpg

IMG_5836.jpg

IMG_5843.jpg

IMG_5846.jpg

IMG_5847.jpg

IMG_5850.jpg

IMG_5851.jpg

IMG_5853.jpg

IMG_5858.jpg

IMG_5862.jpg

IMG_5863.jpg

IMG_5864.jpg

IMG_5865.jpg

IMG_5868.jpg

IMG_5869.jpg

IMG_5870.jpg

IMG_5877.jpg

IMG_5886.jpg

IMG_5895.jpg

IMG_5899.jpg

IMG_5905.jpg

IMG_5908.jpg

IMG_5924.jpg

IMG_5925.jpg

IMG_5926.jpg

IMG_5929.jpg

IMG_5930.jpg

IMG_5931.jpg

IMG_5932.jpg

IMG_5933.jpg

IMG_5936.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
vayy vayy vaayyy çok güzel bi faaliyet olmuş Başkanım. sanırım otomobillerle gittiniz. bizde geçen hafta gitmiştik hava olağanüstü güzeldi ve kar neredeyse hiç ıslatmıyordu. resimlerde gayet güzelmiş. ayaklarınıza sağlık.
 
Katılım
10 Şub 2010
Mesajlar
330
namrun yaylası tarafı mı buralar ?? kleopatra kapısını görünce bi an ordaymış gibi hissettim yaza kısmetse biz de gelcez memlekete..güzel bir gezi olmuş keyifli geçmiş imrendik :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
namrun yaylası tarafı mı buralar ?? kleopatra kapısını görünce bi an ordaymış gibi hissettim yaza kısmetse biz de gelcez memlekete..güzel bir gezi olmuş keyifli geçmiş imrendik :)
değil,tekir yolu.kleopatra kapısı bildiğiniz gibi TARSUS'ta.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Başkanım sizde bizim gibi süper eğlenmişsiniz, paylaşım için teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
18 Ağu 2010
Mesajlar
440
vay be millet kaymış keyifli olduğunuz yüzünüzdeki gülücüklerden belli,ama normal memleketimize kar yağdıda kaymadıkmı,allah muhabbetinizi bozmasın güzel eğlenmişsiniz.
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
873
Vay vay kimleri görüyorum çok güzel bir gün olmuş başkanım:) ama malesef hiç çağıran yok öyle olsun bakalım ama kimse çağırmasa mustafa acar abi çağırdı ama kısmet olmadı ben çalışıyordum bugün biliyorsunuz ki çiftçi nin pazarı yada cumartesi si yok iş oldumu devam ne yapalım ekmek davası herkesin ki gibi:) ayağını za sağlık güzel vakit geçirmiş siniz.
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
113
Bora çok güzel eğlenmişsiniz.Karda sucuk üstüne çay onun üstünede künefe.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
mangal,kayak, tatlı off off. Bu kombinasyonu sevdim:). Tebrikler, güzel gezi olmuş.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Bora başkanım,
Sizin gününüzde harika geçmiş. Bunu fotğraflardan anlamak kolay oldu.
Memleketimizin güzelliğine bak. Siz 90 Km. gittiniz karda eğlendiniz. Biz 90 Km. gittik denizde eğlendik.
Adana' mızın kıymetini bir kere daha anladım.
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
409
Abi hersey cok guzel super eglenmissinizde ben hic motosiklet fotografi goremedim :silent::mrgreen:
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
Allahııııım tantuniiii bul olmamalıydııı abi oldu mu bu son kapanışı yaparken koymuşsun imrendim şimdi varyaa off:(
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güzel yorumlarınız için teşekkürler dostlarım,abilerim,kardeşlerim.
ethemciğim,bizimki araçlı MT gezisi oldu.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
yerim sizi ellerinize sağlık yalnız şu benim tatlıcıma sizi götüren zattı biliyorum bana tatlı için teşekkür borcunuz var ona göre
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
331
yaw garip memleket burası. Bir grup gidiyor kar gormeye bir grup gidiyor deniz kenarına gunluk guneşlik :) Aynı anda aynı mevsimde taban tabana zıt iki gezi....
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güzel yorumlarınız için,teşekkürler dostlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst