Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
Malum bizim buralara kar yağmaz.Bu hafta sonu ADANA MT.nin bir bölümü olarak,ailecek,kar hasreti giderelim dedik ve TOROS DAĞLARI'na doğru gittik.bizim gibi kara hasret olanlar meğer ne kadar çokmuş.eee konu kar olunca,sucuk da kaçınılmaz menü oluyor,bilirsiniz.üstünede sıcak çay.kartopu oynayarak,kayarak çok keyifli bir gün geçirdik,çok eğlendik.dönüşte birşeylerin eksik kaldığını anladık ve doğru TARSUS'a fıstıklı künefeye.üstünede dondurma.katılan tüm arkadaşlarıma,eşlerine ve çocuklarına çok teşekkür ederim.buyrun resimler:
Son düzenleme: