Hafta sonu yaptığımız Hatay gezmesine ait bendeki resimlerini de sizlerle paylaşayım.
Her zamanki gibi muhabbetin kahkahanın, neşenin, kilometrenin, yemenin içmenin ve katılımın bol olduğu bir geziydi, herkese tekrar teşekkür ederim.
Sevgili Recep Albayıma organizasyondaki emeği için ::alkiis::
Murat Abi yol yapmak için sabırsız
.
Murat Abi daha yola çıkmadan, oradan gitmeyelim buradan gidelim orada yemeyelim burada yiyelim diye Albayımı işliyor. ::yanliss:
Kuzuların sessizliği
.
Ekip neredeyse tamam, yola çıkmak için sabırsızlanıyoruz. ::whip::
İlk mola yerimiz
::145::
:thumright
DİKKAAAYT !!! ::asker::
Bir anda ağaçta ne varsa hüplettik, resmen tüketmeye çıkmış bir grubuz, bir dahaki gezide Cumadan kendimi aç bırakacağım.
Ağacı bir daha meyve verene kadar rahat bırakıp tekrar yola döküldük.
Tabi ne bekliyordunuz, direkt yemek yiyeceğimiz mekana geldik. :flower: :flower:
Bakalım bu resimleri sorunsuz yükleyebildiysem devam edeceğim
..
Bazı resimler çıkmıyor, halbuki hepsini aynı yöntemle ekledim. Neyse görünmeyenleri aşağıya tekrar asacağım.