Adana [MT] Bu hafta da Hatay'daydı

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bildiğiniz gibi,birkaç haftadır ADANA[MT]'nin gezi sezonu başladı.bu hafta'da hatay'a gidelim,eee gitmişken kağıt kebabı,tepsi kebabı ve künefe yiyelim dedik.13 motor,2 araç ve 34 kişiyle,yine çoook keyifli bir gezi oldu.gezide emeği geçen,recep albayımıza,hatay'da bize eşlik eden ve yardımcı olan ahmet kardeşimize ve katılan tüm arkadaşlarıma teşekkürlerimi borç bilirim.bunlar bendeki fotolar,gökmen ve oğuz da fotoları ekleyeceklerdir.buyrun fotolara:
dZTo5.jpg

cYFiP.jpg

UhG3o.jpg

VdMm0.jpg

Ni079.jpg

7PG31.jpg

R8gkj.jpg

GxCRI.jpg

DG2Y0.jpg

KSCFG.jpg

eA3Np.jpg

DEIgX.jpg

Qz8E0.jpg

FrQRo.jpg

K7Tu.jpg

8DpBf.jpg

wOdrz.jpg

qrHe.jpg

BueTy.jpg

ynXL8.jpg

jIZL.jpg

QET6D.jpg

7pFe.jpg

01TWF.jpg

z2oTx.jpg

ZhsNO.jpg

HCJo.jpg

ymkOu.jpg

pA7t9.jpg

j8nc.jpg

038u7.jpg

lm6rq.jpg

MyFIR.jpg

zXHhS.jpg

17C2b.jpg

kSeau.jpg

FpmV.jpg

W2dJ9.jpg

qUJmt.jpg

H7va3.jpg

F5Bxf.jpg

tVIEo.jpg

gENn1.jpg
 
Katılım
28 Kas 2012
Mesajlar
200
Bu resimlerden sonra bize de Mersin yolu gözükecek anlaşılan.Çok teşekkürler.
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
gelip gittikten sonra değilde gelmeden bi başlık açıp haber verseydiniz keşke bizde eşlik ederdik :)
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Bora baskan, resimler icin tesekkurler.
Bendeki resimleri de yarin eklerim.
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
Çok güzel bir gezi olmuş tekerinize sağlık kozan civarlarına gelsenizde artık sizinle görüşebilsekkkk :)
 
Katılım
28 Kas 2010
Mesajlar
203
Başkanım elinize sağlık fotolar çok güzel, eminim diğer fotolarda yüklenince çok daha etkileyici bir gezi albümü oluşacak. Çok keyifli ve neşeli bir gezi oldu, özellikle Ahmet kardeşimin ilgisi için kendisine hepimiz adına bir kez daha teşekkür ettim. Katılan tüm dostların yüreğine, tekerine sağlık.. en kötü günümüz böyle olur inş.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Güzel gezi olmus ellerinize saglik.
Adana MT en cok kiskandigim grup :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
sıtkı abi,aklıma da gelmedi değil ama pazar günü kimseyi rahatsız etmemek adına aramadım.yoksa orada aramak istedim.zaten bizim recep albayın bir arkadaşı var,ahmet bey,sağ olsun o organize etti ve eşlik etti.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
sıtkı abi,aklıma da gelmedi değil ama pazar günü kimseyi rahatsız etmemek adına aramadım.yoksa orada aramak istedim.

Arasan memnun olurdum Bora'cım.
Bir sonraki ziyaretinizde diyelim artık.:wiinkk:
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
228
Bora baskanim eline saglik,ben de devam fotolarini bu aksam yuklerim...

Gezide emegi gecen tum dostlara, ozellikle Recep Albaya ve ilgisini- alakasini bizden esirgemeyen Ahmet Beye,tekrar tesekkurler.:rendeer: Hatay'daki dostlarla bir sonraki ziyarette birlikte teker cevirmek umidiyle...:cat:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Murat senden korkulur valla,tepsi kebabı biraz geç gelse bizide yiyecektin :mrgreen: başkanım ellerine sağlık, Albayım emeğine ve organizasyon vede Ahmet beye çok teşekkür ederim. Süper bir geziydi :cat:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Hafta sonu yaptığımız Hatay gezmesine ait bendeki resimlerini de sizlerle paylaşayım.
Her zamanki gibi muhabbetin kahkahanın, neşenin, kilometrenin, yemenin içmenin ve katılımın bol olduğu bir geziydi, herkese tekrar teşekkür ederim.
Sevgili Recep Albay’ıma organizasyondaki emeği için ::alkiis::
8567IMG_2879.JPG

Murat Abi yol yapmak için sabırsız….
2520murat.JPG

Murat Abi daha yola çıkmadan, oradan gitmeyelim buradan gidelim orada yemeyelim burada yiyelim diye Albay’ımı işliyor. ::yanliss:
4853IMG_2881.JPG

Kuzuların sessizliği….
296IMG_2885.JPG

Ekip neredeyse tamam, yola çıkmak için sabırsızlanıyoruz. ::whip::
3882IMG_2884.JPG

İlk mola yerimiz… ::145::
6807IMG_2889.JPG

223IMG_2887.JPG

5308IMG_2888.JPG

:thumright
2564IMG_2893.JPG

358IMG_2894.JPG

483IMG_2905.JPG


DİKKAAAYT !!! ::asker::

5013IMG_2895.JPG

8667gokmen.JPG


9290IMG_2899.JPG


592IMG_2903.JPG


4541IMG_2890.JPG


Bir anda ağaçta ne varsa hüplettik, resmen tüketmeye çıkmış bir grubuz, bir dahaki gezide Cuma’dan kendimi aç bırakacağım.
1396IMG_2911.JPG


4853IMG_2909.JPG


Ağacı bir daha meyve verene kadar rahat bırakıp tekrar yola döküldük.
Tabi ne bekliyordunuz, direkt yemek yiyeceğimiz mekana geldik. :flower: :flower:
9773IMG_2912.JPG


Bakalım bu resimleri sorunsuz yükleyebildiysem devam edeceğim…..

Bazı resimler çıkmıyor, halbuki hepsini aynı yöntemle ekledim. Neyse görünmeyenleri aşağıya tekrar asacağım.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Oğuz eline sağlı, ancak resimlerin pikseli çok yüksek geliyor. PC resimleri açarken baya bir zorlanıyor istersen pikselini düşür (15" seç) öyle yükle daha rahat olur :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst