Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
Bu hafta,KARAİSALI-KAPIKAYA KANYONU-ALMAN KÖPRÜSÜ tarafına gidelim dedik.150 km.lik bir parkur.21 motor,1 araba ve 28 kişilk bir ekiple,gayet keyifli,bol virajlı bir gezi oldu.sucukların hazırlatılmasında,pişirilmesinde,salatanın yapılmasında,emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.ayrıca ceyhandan katılan arkadaşlarıma,aramıza yeni katılan arkadaşlarıma da teşekkürler.bende az foto var,çoğu yükselin makinesinde,en kısa zamanda o da yükler.BUYRUN