ADANA [MT] bu hafta da farklı bir parkurdaydı

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Bu hafta,KARAİSALI-KAPIKAYA KANYONU-ALMAN KÖPRÜSÜ tarafına gidelim dedik.150 km.lik bir parkur.21 motor,1 araba ve 28 kişilk bir ekiple,gayet keyifli,bol virajlı bir gezi oldu.sucukların hazırlatılmasında,pişirilmesinde,salatanın yapılmasında,emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.ayrıca ceyhan’dan katılan arkadaşlarıma,aramıza yeni katılan arkadaşlarıma da teşekkürler.bende az foto var,çoğu yükselin makinesinde,en kısa zamanda o da yükler.BUYRUN
4YSia.jpg

79NSM.jpg

7L2TV.jpg

941hB.jpg

AEnk.jpg

dqWOM.jpg

eH3RI.jpg

F2Vw.jpg

Ka6wF.jpg

LxM5Q.jpg

OnoqK.jpg

rgxYn.jpg

txv9h.jpg

Y7d5f.jpg

ZXo9V.jpg
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Yüksele kaldıysak yandık, artık resimleri ne zaman yükler Allah bilir :silent:

Gezide emeğe geçen tüm dostlarıma teşekkür ederim, ayrıca MT Adana ailesine katılan yeni arkadaşlara tekrar hoşgeldiniz, kalıcı ve katılımcı olmanız dileğiyle :rendeer: :rendeer:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
gezmek değil sizinkisi, karşısındakine işkence yapmak...
kazasız belasız nice geziler dilerim..
Tekeriniz düz bassın dostlar :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
gezmek değil sizinkisi, karşısındakine işkence yapmak...
kazasız belasız nice geziler dilerim..
Tekeriniz düz bassın dostlar :)
teşekkürler sencerim,sağ olasın ama bekle ve diğer lokma resimlerini gör de bak sen işkenceye.:queen:
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
Yine müthiş bir gezi olmuş, katılamadığım için o şanssızım ki. İmrenerek baktım resimlere bir dahaki gezide görüşmek dileğiyle tekeriniz düz bassın abilerim :)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Bora abi Sencere katılıyorum..

işkembeyi severim amaaaaaa....

işkence beni deli ediyooorrrrrrr....:queen:

Sizlere imrenmemek mümkün değil..hem gördüğüm kadarıyla ailece geziyorsunuz,hemde huzurunuz,mutluluğunuz gözlerden okunuyor..Allah daim etsin..
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Başkanım,
Fotolar için teşekkürler, eline sağlık.
Yükselim sendekileri bekliyoruz.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
teşekkürler samet kardeş,umarım birgün,seni de bekleriz gezilerimize.
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
evet oğlum benim direktifimi bekliyor iki dudağım arasında:queen:malisef öpün beni öpim siziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:cat:
emeklerinize sağlık sizlerle herşey güzel:rendeer:
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Hep beraber çok öpüyoz seni Fazerr Muzaffer abiii... ::160::::xtongue:::xtongue:::xtongue:::140::::140::::140::::149::
 
Katılım
9 Mar 2013
Mesajlar
2
Çok güzel bir gezi idi, harika bir grup, sizlerle tanışmak çok gzeldi. emeği geçenlere teşekür ederim
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Sayın Fazer Muzo, cümle alem seni öpüyor hadi şu resimler artık yüklettir ::zencii:: ::xtongue: ::158::
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
bora abi tebrikler gene güzel bir geziye imzanı atmışsın :thumleft:
yakın olsak da keşke biz de iştirak edebilsek sizlere :salut: katılımcı arkadaşları da tebrik ediyorum ve imrenerek bakıyorum :cat:
devamını bekleriz :cherry:
 
Katılım
6 Şub 2009
Mesajlar
220
Resimleri yüklemeye başladım.Malum pazartesi iş yoğunluğu...

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:18 ----------

İlk önce herkese emeğinden dolayı çok teşekkür ederim.Harika bir birliktelik harika yemekler sohbetler.Haftaya tekrar yapılması dileğiyle=)...Gezide ne ararsan vardı=)
ws6u.jpg
njc5T.jpg
p7DUN.jpg
ZtKDP.jpg
LQ6x.jpg
3GE5.jpg
 
Katılım
6 Şub 2009
Mesajlar
220
iVmjq.jpg
JXyjN.jpg
74Poe.jpg
UtxrS.jpg
myFZh.jpg
MoFh3.jpg
dpUk1.jpg
0NQo7.jpg
MTJmk.jpg
Bk9Sv.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 13:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:48 ----------

DJv2T.jpg
UWiI.jpg
2PHvL.jpg
qjxVZ.jpg
whsxA.jpg
sHMIi.jpg
6OeNd.jpg
yfsOd.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 13:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:43 ----------

FEsUP.jpg
lQnc.jpg
mt30V.jpg
pgz3n.jpg
XtRn.jpg
izWh8.jpg
fy3WH.jpg
mwKbM.jpg
NgXh.jpg
dZJRu.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 14:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:57 ----------

ZOWX.jpg
7hWSg.jpg
ezNdm.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 14:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:03 ----------

zRrH3.jpg
i35EQ.jpg
VKx8.jpg
w5VWz.jpg
cjG1C.jpg
QtwpM.jpg
6o9Cd.jpg
dg2Ah.jpg
pO5bh.jpg
X40DO.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 14:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:17 ----------

iş yoğunluğumdan dolayı geç atıyorum daha var tekrar yüklüyecem
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst