Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
Bu hafta da havanın güzel olmasını fırsat bilip,Çarşamba toplantısında kararlaştırdığımız,HATAY gezimizi gerçekleştirdik.12 motor ve 14 kişilik bu gezide,aslında amaç motora binmek ve yolda olmaktı.ama gitmişken tabiiki oraya has tadları tatmadan gelmek de olmazdı.her zamanki gibi İSKENDERUN-BELEN-KICI da bildiğiniz motorları savuran sert rüzgar vardı.ama bu şartlar bile gezimizi olumsuz etkilemedi.çok keyifli,bol kahkahalı bir gezi oldu.katılan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.buyrun resimler:
Son düzenleme:



