Adana'lılar bu hafta da HATAY'daydı.

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Bu hafta da havanın güzel olmasını fırsat bilip,Çarşamba toplantısında kararlaştırdığımız,HATAY gezimizi gerçekleştirdik.12 motor ve 14 kişilik bu gezide,aslında amaç motora binmek ve yolda olmaktı.ama gitmişken tabiiki oraya has tadları tatmadan gelmek de olmazdı.her zamanki gibi İSKENDERUN-BELEN-KICI da bildiğiniz motorları savuran sert rüzgar vardı.ama bu şartlar bile gezimizi olumsuz etkilemedi.çok keyifli,bol kahkahalı bir gezi oldu.katılan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.buyrun resimler:
DSCN0698.jpg

DSCN0699.jpg

DSCN0700.jpg

DSCN0701.jpg

DSCN0702.jpg

DSCN0703.jpg

DSCN0704.jpg

DSCN0705.jpg

DSCN0706.jpg

DSCN0707.jpg

DSCN0708.jpg

DSCN0709.jpg

DSCN0710.jpg

DSCN0711.jpg

DSCN0712.jpg

DSCN0713.jpg

DSCN0714.jpg

DSCN0715.jpg

DSCN0716.jpg

DSCN0717.jpg

DSCN0718.jpg

DSCN0719.jpg

DSCN0721.jpg

DSCN0722.jpg

DSCN0723.jpg

DSCN0724.jpg

DSCN0725.jpg

DSCN0726.jpg

DSCN0727.jpg

DSCN0728.jpg

DSCN0729.jpg

DSCN0730.jpg

DSCN0731.jpg

DSCN0732.jpg

DSCN0733.jpg

DSCN0734.jpg

DSCN0735.jpg

DSCN0736.jpg

DSCN0737.jpg

DSCN0738.jpg

DSCN0739.jpg
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
bastığınız yer güller açmış :)
sizin gibi 2 dostum olsa burada sırtım yere gelmezdi benim gürsel ve bora abim.

ne varsa insanın kendi toprağında ve memleketinde var.
sizin bu gezilerinizi gördükçe, gurbette olduğumu daha çok hissediyorum.
hayırlısı :)
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Güzel memleketim, biz burada ahanda aşağıdaki gibi donarken;


Siz;kebapları yiyin,


tatlıları lüpletin,


Motorlu dostlar toplaşıp güzel güzel gezin;


Bizde buradan ağzımızın suyu aka aka bakalım, reva mı bu ?

Paylaşım için teşekkürler . Umarım bir gün motosikletlerle oralardan geçerken bir çayınızı içeriz.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
yürekçe sencerim seninle de gideriz gezeriz kardeş.bizler buradayız her zaman bekleriz.K.MARAŞ'a selam olsun.

motoseyyah kardeşimiz,tabiiki her zaman bekleriz,YALOVA'ya selam olsun.
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
Sevgili Bora abim gerçekten çok güzel bir gezi oldu.Bol Kahkahal,muhabbetli ve en önemlisi bol gıdalı bir gezi yaptık.Geziye katılan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.İnşallah dahada güzel gezilere imza atarız.
 
Katılım
4 Şub 2012
Mesajlar
349
Evet arkadaşım ben ceyhanlıyım ama Choper benim değil bir arkadaşımındı.Benim Fazer 600 üm var.Ceyhana gelmiyormusunuz tanışırdık.

Ben ceyhana Geliyorum tabiki akrabalarım vs hala orda Adanada Oturuyoruz.Fazerde satılık galiba yanlışda olabilir tabi.. Biliyorum o motoru :)
Geldiğimde genelde Ceyhan lisesinin Arkasında Motosiklet tamircisi Arkadaşım var onun yanında olurum yada Akrabam olan Onaran emlakta olurum..Tanışırız abi ne demek.
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
Ben ceyhana Geliyorum tabiki akrabalarım vs hala orda Adanada Oturuyoruz.Fazerde satılık galiba yanlışda olabilir tabi.. Biliyorum o motoru :)
Geldiğimde genelde Ceyhan lisesinin Arkasında Motosiklet tamircisi Arkadaşım var onun yanında olurum yada Akrabam olan Onaran emlakta olurum..Tanışırız abi ne demek.
Tamirci arkadaşın Murat Karataş'mı ayrıca onaran emlak'ıda tanıyorum benim iş yerimde Özbilen garajı var biliyorsan orada işyerim var.Beklerim.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Bora başkanım, gezi organizasyonu süper olmuş. Ellerine sağlık :thumleft:

Sevgili Bora abim gerçekten çok güzel bir gezi oldu.Bol Kahkahal,muhabbetli ve en önemlisi bol gıdalı bir gezi yaptık.Geziye katılan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.İnşallah dahada güzel gezilere imza atarız.

Evet Mustafa en önemli yeri vurgulamışsın :cat:

güzel bir geziolmuş benim memleketime....

Seninde nereli olduğun belli değil :silent: Galiba Türkiyenin her yeri senin memleket :mrgreen:
 
Katılım
4 Şub 2012
Mesajlar
349
Tamirci arkadaşın Murat Karataş'mı ayrıca onaran emlak'ıda tanıyorum benim iş yerimde Özbilen garajı var biliyorsan orada işyerim var.Beklerim.
evet Murat karataş ,özbilen grajınını biliyorum.gelsek motoru görürüz heralde senin dükkanın önünde bir yerde..iş neydi senin abi
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
süpersiniz ciğerlerim ellerinize emeklerinize sağlık.gülen yüzleriniz hiç solmasın.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Çok keyifli ve güzel bir gezi olmuş Bora'cım. Memleketi sizin objektifinizden görmek ayrı güzel.

Sizlerle birlikte olamadığıma üzüldüm. :pale:Ama sizi keyifli gördüğüme sevindim. :cat:

Mustafa Kağıt Kebabı'ndan bahsetmişti. Uzunçarşı'nın kapalı olduğunu söylemiştim ama kasap ve fırınların zaman konusunda tarife değişikliğine gittiklerinden haberim yoktu. Bunu öğrenmem iyi oldu.:wiinkk:

Rapor için teşekkürler.:cat:
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
Çok keyifli ve güzel bir gezi olmuş Bora'cım. Memleketi sizin objektifinizden görmek ayrı güzel.

Sizlerle birlikte olamadığıma üzüldüm. :pale:Ama sizi keyifli gördüğüme sevindim. :cat:

Mustafa Kağıt Kebabı'ndan bahsetmişti. Uzunçarşı'nın kapalı olduğunu söylemiştim ama kasap ve fırınların zaman konusunda tarife değişikliğine gittiklerinden haberim yoktu. Bunu öğrenmem iyi oldu.:wiinkk:

Rapor için teşekkürler.:cat:

Sıtkı abim evet orada gözlerim seni aramadı desem yalan olur.En önemlisi seni özledim görmek için,ikincisi seninle geziler her zaman keyifli olmuştur.Eminim sizin kampta mükemmel geçmiştir.Eğer Raporu hazırladıysan bakacam inşallah.
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
en sinir olduğum grup... habire yiyip içip geziyorlar :) bora abicim selamlar...
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
113
Sizleri gezerken gülerken izleyip sizlerle birlikte mutlu olmamak elde değil. Geziniz bol neşeniz daim olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst