ADANA [MT] Erdemli Festivalindeydi

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bu hafta sonu da edremli festivalinde olmak için arkadaşlarla sözleştik.o hafta sonu ADANA ve MERSİN'de şiddetli sağanak yağış uyarısı vardı.yinede çıkıp gittik.bizden 1 gün önce giden arkadaşlarımız sağanağa yakalanmışlar.yine de katılımı bol neşeli bir kamp oldu.uzaklardaki dostlarla hasret gidermek için fırsat oldu.buyrun resimlere:


















 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Adana MT ye katılımlarından dolayı tesekkur ederiz. Senligimize renk kattınız. Tekrar gorusmek üzere.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Keyifli bir kamp olmuş.
Teşekkürler Bora.:cat:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Güzel olmuş Bora abi. elinize, tekerinize sağlık, paylaşım için teşekkürler
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
değerli yorumlarınız için çok teşekkürler dostlar.aslında resimlerde pek çıkmamış ama 20 kişi kadardık.gece biz ud çalıp şarkılar söyledik.gençlerimiz ise sahnede buradan bir abimizin götürdüğü rock gurubu ile coştu.denizde güzelmiş (ben girmedim)ufak tefek eksikleri olmasına rağmen yinede güzel bir kamptı.umarın bu eksikleri önümüzdeki yıllarda giderirlerse katılımın dahada fazla olacağı kanısındayım.ilk iki gecenin yağışlı olmasınında katılımın çokluğuna/azlığına etkisi var.
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
113
Bora ellerine sağlık resimler çok güzel ayrıca sizleri tekrar görmek beni çok mutlu etti.
 
Katılım
18 Ağu 2010
Mesajlar
440
herşey çok güzeldi ben beğendim ne kaaa ekmek o kaa köfte bütçe meselesi,uğraşan emeği geçen katılan herkese teşekkü ediyorum sene inşallah yine ordayız
boracım sanada teşekkürler resimler için
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
eveeet ERDEMLİ FESTİVALİ'nden arada kalmış bir resim.

 
Katılım
7 May 2012
Mesajlar
14
Bora bey siz ve arkadaşlarınızın şenligimize katılımı bizi çok mutlu etti. Desteginiz için çok teşekkürler.Eksiklerimizden her sene ders alıyoruz ve daha iyi yönde kullanmaya çalışıyoruz.

Sponsor destegi bu sene kısıtlıydı ama 2013 için umutluyum. Çalışmalara başladık bile :)

Birde yagmur yagmasaydı :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst