ADANA [MT] KAMOK’la buluştu ve şahane bir gün geçirdiler

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Bugün ADANA MT’nin gezmeye susamış ekibinin kurtları yine hareketlendi. Kadirli’den çok değerli dost/abi/kardeşlerimizle buluşup,beraber bir gezelim dedik.Adana’dan çıkıp,ceyhandan arkadaşlarımızla buluşup,oradan da KAMOK (Kadirli Motor Klübü)’nden sevgili AHMET abi ve diğer arkadaşlarımızla buluştuk.beraber bir çay molasından sonra,K.MARAŞ yolu üzerindeki BAŞKONUŞ YAYLASI’na doğru yola çıktık.14 motor,1 araba ve 19 kişilik bir ekiple,Adana’dan Kadirli’ye kadar düz yol keyfi yapan bizler,Kadirli’den Başkonuş Yaylasına kadar,şahane virajlı yollarda beraber sürüş yaptık.zaten ondan sonrası daha keyifliydi.(lokmalar,kahkahalar,gırgır,şamata,beraberlik,dostluk)fotolar neler yaptığımızı daha iyi anlatıyor.çok keyif aldığımız şahane bir gün geçirmemizi sağlayan,sevgili KAMOK’lulara,başkan AHMET ağabeyimiz şahsında çok çok teşekkür ediyoruz.bu arada buradan katılan sevgili arkadaşlarıma da teşekkürler.emeği geçen herkese teşekkürler.Adana’dan,gelmek isteyipte gelemeyen arkadaşlarımız çok üzülecekler ama buyrun seyire…

0.jpg

01.jpg

010.jpg

0100.jpg

0101.jpg

0102.jpg

0103.jpg

0104.jpg

0105.jpg

0106.jpg

0107.jpg

0108.jpg

0109.jpg

011.jpg

012.jpg

013.jpg

014.jpg

015.jpg

017.jpg

018.jpg

019.jpg

02.jpg

020.jpg

021.jpg

022.jpg

023.jpg

024.jpg

025.jpg

026.jpg

027.jpg

028.jpg

029.jpg

030.jpg

031.jpg

032.jpg

033.jpg

034.jpg

035.jpg

037.jpg

038.jpg

039.jpg

04.jpg

040.jpg

041.jpg

042.jpg

043.jpg

044.jpg

045.jpg

046.jpg

047.jpg

048.jpg

049.jpg

05.jpg

050.jpg

052.jpg

053.jpg

054.jpg

055.jpg

056.jpg

057.jpg

058.jpg

059.jpg

06.jpg

060.jpg

061.jpg

062.jpg

063.jpg

064.jpg

065.jpg

066.jpg

067.jpg

068.jpg

069.jpg

07.jpg

070.jpg

071.jpg

072.jpg

073.jpg

074.jpg

075.jpg

077.jpg

078.jpg

079.jpg

08.jpg

080.jpg

081.jpg

082.jpg

083.jpg

084.jpg

085.jpg

086.jpg

087.jpg

088.jpg

089.jpg

090.jpg

091.jpg

092.jpg

093.jpg

094.jpg

095.jpg

096.jpg

097.jpg

098.jpg

099.jpg

0110.jpg
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Bora başkanım ellerine sağlık ... :rendeer:
Harika gezinin harika fotoları...:cat:
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
bayadır böyle uzun yol yapmamıştık katılımı bol harika bir gezi oldu.
geziye katılan ve emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkür edderim.:)
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
ben gene aynı yorumu yapacağım...sinir oluyorum şu adanalıların keyifle gezmelerine :) bu nasıl güzel bir topluluktur yarabbim...Allah sizleri ayırmasın.....Bora Abicim saygılar...
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
abi tekerinize sağlık çatladım yeminle
tayfur kardeş,senide bekleriz.

güzel gezi olmuş elinize sağlık. Bu arada bu tür gezilerde hızınızı kaça sabitliyorsunuz.
hız sabitleme olayı yok aslında yolun durumuna göre gidildi.tedbir önemli bizim için.80-90 gittiğimizde oldu 110-120-130 gittiğimizde.

bayadır böyle uzun yol yapmamıştık katılımı bol harika bir gezi oldu.
geziye katılan ve emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkür edderim.:)
biz de sana teşekkür ediyoruz gürselim.sucuklar için vakit ayırdın gittin ayarladın.ayrıca çok da lezzetliydi.teşekkürler.

ben gene aynı yorumu yapacağım...sinir oluyorum şu adanalıların keyifle gezmelerine :) bu nasıl güzel bir topluluktur yarabbim...Allah sizleri ayırmasın.....Bora Abicim saygılar...
amin kardeş,senide bekleriz.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Dostlarım,
Yine harika bir gün geçirmişsiniz.
Fotoğraflarla avundum. Hepinizi yürekten tebrik ediyorum.
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Hay maşallah dostlar özlemişiz sizleri Antep'den selamlar..
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bizde sizleri özledik aliciğim.beraber bir sürüş te sizinle yapalım inşallah.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Başkanım elini sağlık, foto sıralamasını sana öğretecem :wiinkk: Geziye katılan tüm dostlara ve KAMOK daki arkadaşların ilgi ve alakasından dolayı hepsine teşekkür ederim :rendeer:
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
873
tekerinize saglık cok güzel bir gezi olmuş ama hatay gezisini kacıracagımıda sanmıyorum ama kısmet o kagıt kebabı kacırılacak bir olay degil şu gezi linkini görünce tekrar motor alasım geldi ama imkanlar el vermiyor verdigi zaman inşallh arnızdayım:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Dostları birarada keyifli görmek çok güzel.:cat:

Tebrikler arkadaşlar.

Bora'cım, rapor için teşekkürler. Ellerine sağlık.:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst