Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
Bugün ADANA MTnin gezmeye susamış ekibinin kurtları yine hareketlendi. Kadirliden çok değerli dost/abi/kardeşlerimizle buluşup,beraber bir gezelim dedik.Adanadan çıkıp,ceyhandan arkadaşlarımızla buluşup,oradan da KAMOK (Kadirli Motor Klübü)nden sevgili AHMET abi ve diğer arkadaşlarımızla buluştuk.beraber bir çay molasından sonra,K.MARAŞ yolu üzerindeki BAŞKONUŞ YAYLASIna doğru yola çıktık.14 motor,1 araba ve 19 kişilik bir ekiple,Adanadan Kadirliye kadar düz yol keyfi yapan bizler,Kadirliden Başkonuş Yaylasına kadar,şahane virajlı yollarda beraber sürüş yaptık.zaten ondan sonrası daha keyifliydi.(lokmalar,kahkahalar,gırgır,şamata,beraberlik,dostluk)fotolar neler yaptığımızı daha iyi anlatıyor.çok keyif aldığımız şahane bir gün geçirmemizi sağlayan,sevgili KAMOKlulara,başkan AHMET ağabeyimiz şahsında çok çok teşekkür ediyoruz.bu arada buradan katılan sevgili arkadaşlarıma da teşekkürler.emeği geçen herkese teşekkürler.Adanadan,gelmek isteyipte gelemeyen arkadaşlarımız çok üzülecekler ama buyrun seyire