Ben 3 yıldır dominar d400 kullanıyorum, sıfır almıştım, ilk motorum. 51 bin km de. Bende kroniklerinden headerstaki katalizör dağılması sonrası 15 binde blok kitlendi garanti sıfırladı, alttaki ekranının bozulması sonrası km saymama gibi şeyler oldu, garantiden değişti. Garanti varsa kronikleri servis karşılıyor. 2024 model öncesini alırsanız servise headersta katalizör varsa aldırmak istediğinizi söyleyin. En büyük kroniği o.
5000-6000 km lik uzun yollarda kullanmaya devam ediyorum, bu motor uzun yol seviyor, şehirde biraz mundar edildiğini düşünüyorum. Alıp satmayı düşünmüyorsanız 2. el max 15-20 bin km de alınabilir. Bu motorun frenleri bence pek iyi değil, trafikte durabileceğiniz kadar mesafeli sürmenizi tavsiye ederim. Lastiği rosso 3 gibi iyi bir şey yapabilirsiniz. Sağnak yağmurda bile yol tutuşu mükemmele yakın olur.