ADANA [MT] KAMOK’la buluştu ve şahane bir gün geçirdiler

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
değerli yorumlarınız için teşekkürler dostlar.ADANA'dan selam olsun.:king:
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
Bora başkanım,bol sucuklu resimler için teşekkürler,son resimdeki lokmayı hatırlayamadım ama neyse,:cherry:

havalar ısındığında Kahramanmaraşlı arkadaşlarıda çağırıp birlikte aynı yerde kamp yapalım.
güzel duygular için teşekkürler,ben ve arkadaşlarım sizin şahsınızda tüm motosikletseverlere kapımız her zaman açık
Kadirliden selamlar.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güzel duygular için teşekkürler ahmet abi.hay hay sizler gibi rüzgar sevdalısı dostlarla kampa da varız.son resimdeki lokma tatlısı,dönüş yolunda ceyhan da,ceyhanlıların ikramıydı.
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
yani bora abiii ben buradan şimdi alınganlık yabsam siz buyuklerime saygısızlık olmaz dimi inşallah başkonuşa kadar gelmişiniz hemde ahmet abi gille yaa abicim ne vardı bi telefon açsanızz benimde gezmeye sebeb çıkartmış olurdum yaniii :( hımm hmm
ama maşşallahınız var güzel bir gezi olmuş tekerinize taş gelmeisn abiii daha nice gezilere inşallah
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,nasıl oldu bilmem ama fotolar kaybolmuş,bulabildiklerimi tekrar yükledim.




















 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst