Bora başkanım,bol sucuklu resimler için teşekkürler,son resimdeki lokmayı hatırlayamadım ama neyse,:cherry:
havalar ısındığında Kahramanmaraşlı arkadaşlarıda çağırıp birlikte aynı yerde kamp yapalım.
güzel duygular için teşekkürler,ben ve arkadaşlarım sizin şahsınızda tüm motosikletseverlere kapımız her zaman açık
Kadirliden selamlar.