[Bulgaristan - MT]

Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Arkadaşlar gelin şu Yalova'ya hep beraber Tam Kadro gidelim. İki adımlık yer yahu. Buraya gitmicez de nereye gidecez.
Hadi bakalım hafta içi herkez hazırlıklarını yapsın. Cumartesi sabahı biryerde buluşup verelini Yalova.

Mesut, bu fotoğraflar da neyin nesi böyle. Nerden çıktı bunlar.
Ne zaman ve nerde çekildi. bir açıklama yap istersen.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
89
slm mt alemı napıyosun nasılsın mehmet abı bende ıkı haftadan berı yoktum yenı geldım bg deydım dunde cılıngoza gıttık mustafa abı falan sen gorusmusun onunla gelememısın keske gelseydın super oldu wallahi yalova meselesıne gelmeye calısacam bı aksılık olmazsa bu sefer dahada kalabalık gıdecez sanırım
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
mustafa abi ne zaman geleceğinize bağlı.ben ordaysam no problem.ama yoksam elimdem pek bişey gelmez.akşam gelmeye bakın 20.30 işten çıkıyom..benle gelirseniz yardımcı olucam :cat:[/QUOTE]

mesut biz anca cumartesi öylene doğuru geliriz istersen yardımcı olma asıl ozaman bak neler oluyo bu hayatta:queen:

gratskiler bende gelicem ama motosikletin saplamalarını deyştirmem lazım bakalım hafta içi deyştire bilirsem hafta sonu ordayım bende

alper saplama falan anlamam gelicek daha olmazsa sana benim CBF i vereyim onla gel ama gel işte yamuk yapma.::sefereee

slm mt alemı napıyosun nasılsın mehmet abı bende ıkı haftadan berı yoktum yenı geldım bg deydım dunde cılıngoza gıttık mustafa abı falan sen gorusmusun onunla gelememısın keske gelseydın super oldu wallahi yalova meselesıne gelmeye calısacam bı aksılık olmazsa bu sefer dahada kalabalık gıdecez sanırım

iso sende kıvırma dansöz gibi al emiyi gel çekmeyim kulaklarını tamammı::yanliss:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
cumartesi öğlen gelirseniz ben işteyim.%100 festival alanında olmam.cuma evde oturupta napcaksınız..zaten kaç dk yol yalova.cumadan atlayın gelin.hem siz gelene kadar benim mesaide biter.beraber gideriz.ozaman güzelliğin kralını gör seN.motorunu çadıra bile sokabilceksin :queen:

NOT:GELMEK ZORUNLU DEĞİL,MECBURİDİR...! (gelmeyen olursa beni kırmış olacak bilesiniz) :salut:
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
Selam millet...

Yaşar arkadasımızın motorunu aldigi Sinan arkadasımız kendine yeni bir motor almis, APACHE...

İste resimleri...

13072008003.jpg

By bulosele at 2008-07-14

13072008002.jpg

By bulosele at 2008-07-14

13072008.jpg

By bulosele at 2008-07-14

13072008001.jpg

By bulosele at 2008-07-14

13072008004.jpg

By bulosele at 2008-07-14

Hayırlı olsun Sinan, iyi günlerde kullan...:wiinkk:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
cumartesi öğlen gelirseniz ben işteyim.%100 festival alanında olmam.cuma evde oturupta napcaksınız..zaten kaç dk yol yalova.cumadan atlayın gelin.hem siz gelene kadar benim mesaide biter.beraber gideriz.ozaman güzelliğin kralını gör seN.motorunu çadıra bile sokabilceksin :queen:

NOT:GELMEK ZORUNLU DEĞİL,MECBURİDİR...! (gelmeyen olursa beni kırmış olacak bilesiniz) :salut:

bi konuşalım bakalım bana uyar cuma akşamıda...
sen cumartesi işte olucan bu olmadı işte biz nabacaz orda tek başımıza bütün gün yerler bizi ordaki kızlar:queen:
cumarteside sekize kadar çalışıyosan olmaz ama sen bide eve yatmaya gidersin ozaman hiç olmaz.
çadırı bizim yanımıza kuracan
çadır kurmak zorunlu deil mecburi yalovalı olsan bile.
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Arkadaşlar isterseniz Yalova'ya cuma akşamından da çıkabiliriz. Bana uyar.
Saat 21:00 da E-5 Okmeydanı sapağında buluşup yola devam edebiliriz.
Listeyi yapıyorum gelenler alta ismini eklesin.

1. Mehmet -Seher KARABULUT
2. Mustafa Ayvazoğlu ve Yeğeni
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

slm mt alemı napıyosun nasılsın mehmet abı bende ıkı haftadan berı yoktum yenı geldım bg deydım dunde cılıngoza gıttık mustafa abı falan sen gorusmusun onunla gelememısın keske gelseydın super oldu wallahi yalova meselesıne gelmeye calısacam bı aksılık olmazsa bu sefer dahada kalabalık gıdecez sanırım

Merhaba İsmail, Bulgaristandan hoşgeldin. Yeni ve büyük motor aldın. Gezileri kaçırmaman lazım senin artık. Çilingozdan fotoğraf yokmu. Birkaç fotoğraf ekleyin de hasret giderelim. Selamlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
89
merhaba mehmet abı hosbulduk kısmet memet abı gelmeye calısacagım tabi....... fotoları yuklemedım yukleyım atarım
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
bi konuşalım bakalım bana uyar cuma akşamıda...
sen cumartesi işte olucan bu olmadı işte biz nabacaz orda tek başımıza bütün gün yerler bizi ordaki kızlar:queen:
cumarteside sekize kadar çalışıyosan olmaz ama sen bide eve yatmaya gidersin ozaman hiç olmaz.
çadırı bizim yanımıza kuracan
çadır kurmak zorunlu deil mecburi yalovalı olsan bile.

yaww sen beni tanımamışsın..ben daha perş gidip çadırımı kurucam :queen: siz beni eve kovsanız bile ben bacadan yine girerim..sizi bırakıp eve gitmek mi olurmuş.tabiki sizlerle birlikteyim :cat:
mehmet abi listede ismimi göremedim :p
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Evet Arkadaşlar vakit geldi, kimseden ses çıkmıyor ya. İki adımlık yere de gelmezseni yuh artık. Nasıl motorcusunuz siz.
Haydi çocuklar Yalovaya...
Alper, İsmail, Turgut, Hasan, Rafet nerdesiniz arkadaşlar, karar veremediniz mi hala. Bir an önce listeye adınızı ekleyin.

1. Mehmet (TUTKUN) -Seher
2. Mustafa (UÇANTENEKE5) ve Yeğeni
3. Mesut (playboy_77)
4. Özcan (sumensko) ve ardcısı
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst