- Katılım
- 20 Mar 2005
- Mesajlar
- 297
Ellerine saglik Tutkun, paylasim icin tesekkurler...
Teşekür ederim bulosele,
Selamlar...
Ellerine saglik Tutkun, paylasim icin tesekkurler...
gratskiler bende gelicem ama motosikletin saplamalarını deyştirmem lazım bakalım hafta içi deyştire bilirsem hafta sonu ordayım bende
slm mt alemı napıyosun nasılsın mehmet abı bende ıkı haftadan berı yoktum yenı geldım bg deydım dunde cılıngoza gıttık mustafa abı falan sen gorusmusun onunla gelememısın keske gelseydın super oldu wallahi yalova meselesıne gelmeye calısacam bı aksılık olmazsa bu sefer dahada kalabalık gıdecez sanırım
cumartesi öğlen gelirseniz ben işteyim.%100 festival alanında olmam.cuma evde oturupta napcaksınız..zaten kaç dk yol yalova.cumadan atlayın gelin.hem siz gelene kadar benim mesaide biter.beraber gideriz.ozaman güzelliğin kralını gör seN.motorunu çadıra bile sokabilceksin :queen:
NOT:GELMEK ZORUNLU DEĞİL,MECBURİDİR...! (gelmeyen olursa beni kırmış olacak bilesiniz) :salut:
çadır kurmak zorunlu deil mecburi yalovalı olsan bile.
slm mt alemı napıyosun nasılsın mehmet abı bende ıkı haftadan berı yoktum yenı geldım bg deydım dunde cılıngoza gıttık mustafa abı falan sen gorusmusun onunla gelememısın keske gelseydın super oldu wallahi yalova meselesıne gelmeye calısacam bı aksılık olmazsa bu sefer dahada kalabalık gıdecez sanırım
bi konuşalım bakalım bana uyar cuma akşamıda...
sen cumartesi işte olucan bu olmadı işte biz nabacaz orda tek başımıza bütün gün yerler bizi ordaki kızlar:queen:
cumarteside sekize kadar çalışıyosan olmaz ama sen bide eve yatmaya gidersin ozaman hiç olmaz.
çadırı bizim yanımıza kuracan
çadır kurmak zorunlu deil mecburi yalovalı olsan bile.
benide unutmayın bende geliyorum iki motor gelicez