selam ba eeyy koca maacırlar nabesiniz bu sene yani 01/08/2008 bulgaria bekle geliyoz tenekiylee obaaaa çikolata çikita
slm dedim ey koca macırlar kimseler yokmu burda bende gideem osaman

ismail aksam 7 ye kadar evdemisin evdeysen gelip bi kahveni içeyim resimleride alırım![]()











































selam ba eeyy koca maacırlar nabesiniz bu sene yani 01/08/2008 bulgaria bekle geliyoz tenekiylee obaaaa çikolata çikita
slm dedim ey koca macırlar kimseler yokmu burda bende gideem osaman
benim motor gidermi oraya kadar mustafa abi :silent: 4 ağustosta çıkıcam izine gidebilirmiyim oraya kadar
neler gerikiyor tam olarak motorla gitmek için 2 si çalışırım da 3 pazar mesaği olmaz herhalde kaç para lazım olur taminen
ben otobuslede gelebilirim 100 km ile yolda bitmezale: