[Bulgaristan - MT]

Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
1
zdr

selam ba eeyy koca maacırlar nabesiniz bu sene yani 01/08/2008 bulgaria bekle geliyoz tenekiylee obaaaa çikolata çikita:p

slm dedim ey koca macırlar kimseler yokmu burda bende gideem osaman
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
selam ba eeyy koca maacırlar nabesiniz bu sene yani 01/08/2008 bulgaria bekle geliyoz tenekiylee obaaaa çikolata çikita:p

slm dedim ey koca macırlar kimseler yokmu burda bende gideem osaman

sükrü senmisin bea.olum o lastikle nereye gidiyosun gidemessin biyere:mrgreen::mrgreen: değiştir oyle git.nereleri geziceksin.nerde kalıcaksın.

resimleri isterüüüüüüükkkkkkk::pokey::
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
arkadaşlar sizinle fazla ilgilenemedim :salut: arkadaşın kaza yapması, gelen misafirleri karşılama,sorunları olanlarla ilgilenmekten festivalden bi b.k anlamadım.bi sağ koş bi sola koş :salut: hepinizden defalarca kez özür dilerim.mağlum pazar günüde yeğenim sünneti olduğu için erken saatte festival alanını terk edip bursaya gittim :pale: ayrıca dahaa sakaryadan gelen sinan abimdende çok özür dilerim.herşey üst üste geldi :salut:
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
89


onemlı degıl mesut bısey yok dımı kaza yapan arkadasta once saglık sonra eglence

 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
ismail aksam 7 ye kadar evdemisin evdeysen gelip bi kahveni içeyim resimleride alırım:p
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
89


ismail aksam 7 ye kadar evdemisin evdeysen gelip bi kahveni içeyim resimleride alırım:p

ok gel bakım verelım ne ıstıyosan

<a href="http://img187.imageshack.us/my.php?image=ssa54986kb8.jpg" target="_blank"><img src="http://img187.imageshack.us/img187/9164/ssa54986kb8.th.jpg" border="0" alt="Free Image Hosting at www.ImageShack.us" /></a><br /><br /><a href="http://img604.imageshack.us/content.php?page=blogpost&files=img187/9164/ssa54986kb8.jpg" title="QuickPost"><img src="http://imageshack.us/img/butansn.png" alt="QuickPost" border="0"></a> Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
















[http://img370.imageshack.us/img370/7995/ssa54992xc2.jpg[/IMG][/URL]





























































 
Son düzenleme:
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
selam ba eeyy koca maacırlar nabesiniz bu sene yani 01/08/2008 bulgaria bekle geliyoz tenekiylee obaaaa çikolata çikita:p

slm dedim ey koca macırlar kimseler yokmu burda bende gideem osaman

vay simson 500cc sen yeni kıktın dimi:queen::queen:
resimleri gördün kopyaladın şimdi memet abidekileri almak gerekiyo.
bulgarda daha manyak resimler çekecez orda deniz yok ama ayılmak için küçük ve soğuk bi dere var:queen:
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
kusura bakmayın arkadaşlar pazargünüde mesağiye kalmak zorunda kaldım aklım sizinleydi ama malesev gelemedik kız arkadaşımada yalan cı çıktım sizlerede güzel eylen mişsiniz ben ancak koydunuz resimlerle idare edicem napalım kısmet deilmiş





 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
kusura bakmayın arkadaşlar pazargünüde mesağiye kalmak zorunda kaldım aklım sizinleydi ama malesev gelemedik kız arkadaşımada yalan cı çıktım sizlerede güzel eylen mişsiniz ben ancak koydunuz resimlerle idare edicem napalım kısmet deilmiş






özcan ben anlamam mesai falan:silent:
neyse gelseydin çok elenirdin ayrıca yengeyide getirseydin oda yalnız kalmazdı ama olsun artık bulgara gelirsin benle 2 ağustosta yoksam afetmem seni:queen::queen:
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
benim motor gidermi oraya kadar mustafa abi :silent: 4 ağustosta çıkıcam izine gidebilirmiyim oraya kadar
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
benim motor gidermi oraya kadar mustafa abi :silent: 4 ağustosta çıkıcam izine gidebilirmiyim oraya kadar

özcan bende izinde değilim zaten sadece hafta sonu stara zagora festivaline gidip geligem gerçi şükrü kalıcak dolaşıcak.
sende ama saliyon ya 4 de izine çıkıyosan demekki 2 ve 3 de izinlisi çünkü hafta sonu seni uyanık seni.
gideceimiz yer hemde kırcaliye 120 kilometre


ya ismail kızdırma beni mesaj sayını yükselmeye mi çalışıyo da tek tek koyuyon resimleri:pr:
yapma böyle politik şeyler:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
neler gerikiyor tam olarak motorla gitmek için 2 si çalışırım da 3 pazar mesaği olmaz herhalde kaç para lazım olur taminen

ben otobuslede gelebilirim 100 km ile yolda bitmez :pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
ismaile koyduğu resimler için tesekkurlermizi iletir diğer arkdaslardanda aynı emeği bekleriz:mrgreen::mrgreen::p
mehmet abiiiiiiiiiiii resimleri isterüüüüüüükkkkk
mustafa abi senin resimleri koysammı bilmiyorum site kapanır diye korkuyorum walla.:queen:
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
of of neler kaçırmışım :pr:
baya iyi zaman geçirmişiniz ah ulaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannn ah
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
neler gerikiyor tam olarak motorla gitmek için 2 si çalışırım da 3 pazar mesaği olmaz herhalde kaç para lazım olur taminen

ben otobuslede gelebilirim 100 km ile yolda bitmez :pale:

özcan biz arkadaşlar kısmetse ikisinde sabah üçte yola çıkacaz ordaki festivale yetişmek gerekiyo biraz etkinliklere katılalım belki bişeyler kazanırız:queen:kazanmasakta elence super orda.
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
34070906at2.jpg

87667876zq6.jpg

67101641ll7.jpg

24014726ou6.jpg

75572041gg8.jpg

49172555vb4.jpg

72715896od1.jpg

74568095cd8.jpg

29422931sd6.jpg

10fm0.jpg

11zq1.jpg

12ya0.jpg

13pv8.jpg

14fn6.jpg

15zc3.jpg

Bunlar sadece gidiş fotoğraflarıydı. Kamp yeri fotoğrafları da yarın akşam. İyi geceler arkadaşlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst