mesut senin lastikleri ucuza almıstın galiba yanlıs hatırlamıyorsam.metzeller hemde.110/80/17 veya 120/80/17 ebatlarında bi arka lastik varsa fiyat alabilirmsn.(varsa)
ben anlamam mesut bana bi lastik buluyosun metzeller:wiinkk: yalovada ruhumuda yaktım lastiğimide yaktım.içme seytan girdi.:queen:
Mesut festivalde seni o kadar az gördüm ki, senin için yaptığım Emok 2008 fotoğrafları CD sini dahi vermeyi unuttum.
vay bratçetler kaybolmuşsunuz hepiniz.
memet abi ege akdeniz turunda ben bulgara gitme hazırlığında ama sizler neredesiniz bilmiyom.
mesut sıkma canını sana kimse kızamaz sen çok yoğundun biliyoz bizler zaten iyi eğlendin ama sen galiba eğlenememişsin ama olsun başka zaman.
1 ağustos akşamı bulgara gelen varmı ordaki festivale katılmak isteyen biz şükrüile gidiyoz allahın izniğile.
bende gelicem diyen olursa beni arasın ama yok daha sonra olsaydı derseniz 29 ağustosta tekrar gidecem büyük ihtimal ozaman gelirsininz.
öncelikle beni anlayışla karşıladığınız için tşk ederim :cat:
1 ağustos'da malesef ben gelemiyorum ama belki ufakta olsa 29 ağustos için bir umudum var.gün yaklaşsın belki gelebilirim :catzaman haberdar ederim :rendeer: size iyi yolculuklar.kazasız belasız gelirsiniz inş.bu arada biz ist'a sizin ziyaretinize gelmek istiyoruz.bir gece konaklamalı.bir mangal yapar birazda kafaları çekeriz :queen: 23-24 ağustos hafta sonu hariç her hafta sonu müsaitiz.şu tarihte bizde müsaitiz atlayın gelin derseniz o hafta avcılarda olacağız :cat: sizden haber bekliyorum :bounce: festivalin acısını çıkarma gezisi yapıyoruz avcılara :queen:
olur mesut bence 16-17 si uygun bizim moşenniklerle bi konuşalım bi ayar çekelim.