[Bulgaristan - MT]

Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
mehmet abi gidiş fotları bukadar azmıydı.yenge cat cat denklanşöre basıyodu:mrgreen:
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
mesut senin lastikleri ucuza almıstın galiba yanlıs hatırlamıyorsam.metzeller hemde.110/80/17 veya 120/80/17 ebatlarında bi arka lastik varsa fiyat alabilirmsn.(varsa)
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
ben anlamam mesut bana bi lastik buluyosun metzeller:wiinkk: yalovada ruhumuda yaktım lastiğimide yaktım.içme seytan girdi.:queen:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
kavga etmeyin en çok biz yaktı lastikleri ama olsun para toplar yine alırız keyfler güzeldiya ona bakın siz.
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Mesut festivalde seni o kadar az gördüm ki, senin için yaptığım Emok 2008 fotoğrafları CD sini dahi vermeyi unuttum.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
mehmet abi sen bana lahmacun yerken söledin ama unuttuk gitti :salut: neyse sen sakla onu en kısa zamanda avcılara sizin ziyaretinize gelicem.motofest'de fazla görüşemedik.mustafa abinin dediği gibi 100-150 kadar misafirim vardı.birde festivalin sorumluluğu vardı.biri gelio bişey diyo başkası gelio başka bişey diyo.kafayı iyicektim zaten.pazar günüde annem aradı bursada yeğenim sünneti varmış.arabayla onları götürdüm.ben sabah geldim ama akşamdan kaldığınız için uyandırmadım.sizlerden binlerce kez özür dilerim.fazla ilgilenemedim.beni hoş görün.bir daha festivalde misafir perver olmicam ve sesimi çıkarmicam :queen: biri arıyo biz geldik öbürü arıyo biz şurdayız.4 günde kafadan 50 kere yalova-çınarcık yaptım.sizin affınıza sığınıyorum :pale: ev sahibi olmak böle zor bişey demekki.tekrar tekrar özür diliyorum ve hepinizi çok seviyorum...! :rendeer: (mehmet abi elimde ses kaydın var ona göre :queen: )
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
vay bratçetler kaybolmuşsunuz hepiniz.
memet abi ege akdeniz turunda ben bulgara gitme hazırlığında ama sizler neredesiniz bilmiyom.
mesut sıkma canını sana kimse kızamaz sen çok yoğundun biliyoz bizler zaten iyi eğlendin ama sen galiba eğlenememişsin ama olsun başka zaman.
1 ağustos akşamı bulgara gelen varmı ordaki festivale katılmak isteyen biz şükrüile gidiyoz allahın izniğile.
bende gelicem diyen olursa beni arasın ama yok daha sonra olsaydı derseniz 29 ağustosta tekrar gidecem büyük ihtimal ozaman gelirsininz.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
vay bratçetler kaybolmuşsunuz hepiniz.
memet abi ege akdeniz turunda ben bulgara gitme hazırlığında ama sizler neredesiniz bilmiyom.
mesut sıkma canını sana kimse kızamaz sen çok yoğundun biliyoz bizler zaten iyi eğlendin ama sen galiba eğlenememişsin ama olsun başka zaman.
1 ağustos akşamı bulgara gelen varmı ordaki festivale katılmak isteyen biz şükrüile gidiyoz allahın izniğile.
bende gelicem diyen olursa beni arasın ama yok daha sonra olsaydı derseniz 29 ağustosta tekrar gidecem büyük ihtimal ozaman gelirsininz.

öncelikle beni anlayışla karşıladığınız için tşk ederim :cat:

1 ağustos'da malesef ben gelemiyorum ama belki ufakta olsa 29 ağustos için bir umudum var.gün yaklaşsın belki gelebilirim :cat:eek:zaman haberdar ederim :rendeer: size iyi yolculuklar.kazasız belasız gelirsiniz inş.bu arada biz ist'a sizin ziyaretinize gelmek istiyoruz.bir gece konaklamalı.bir mangal yapar birazda kafaları çekeriz :queen: 23-24 ağustos hafta sonu hariç her hafta sonu müsaitiz.şu tarihte bizde müsaitiz atlayın gelin derseniz o hafta avcılarda olacağız :cat: sizden haber bekliyorum :bounce: festivalin acısını çıkarma gezisi yapıyoruz avcılara :queen:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
öncelikle beni anlayışla karşıladığınız için tşk ederim :cat:

1 ağustos'da malesef ben gelemiyorum ama belki ufakta olsa 29 ağustos için bir umudum var.gün yaklaşsın belki gelebilirim :cat:eek:zaman haberdar ederim :rendeer: size iyi yolculuklar.kazasız belasız gelirsiniz inş.bu arada biz ist'a sizin ziyaretinize gelmek istiyoruz.bir gece konaklamalı.bir mangal yapar birazda kafaları çekeriz :queen: 23-24 ağustos hafta sonu hariç her hafta sonu müsaitiz.şu tarihte bizde müsaitiz atlayın gelin derseniz o hafta avcılarda olacağız :cat: sizden haber bekliyorum :bounce: festivalin acısını çıkarma gezisi yapıyoruz avcılara :queen:

olur mesut bence 16-17 si uygun bizim moşenniklerle bi konuşalım bi ayar çekelim.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
shumenli_iso, ellerine saglik kardesim, harika fotograflar, bu arada yeni makinan hayırlı olsun...

Mesut, misafirperverliginden ötürü tesekkur ederim...

ucanteneke5, dönüste Edirneye ugramayı düsünürsen numaram 5058667085...
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Selamlar HErkese Yalova gezisinde Ucanteneke Nikli ARkadaşla PlayBoy77 Sayesinde Tanısmıstım Abi Valla İsminizi unuttum tekirdağdan Selamlar Herkese Nasılsınız iyimisiniz ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst