Motor Hakkında Soru?

Katılım
11 Şub 2024
Mesajlar
12
İhaleden arora max t easy aldım motor yaklaşık 1 yıldır açık otoparkta yatıyor aküsü boşalmış aküyü direk değişip yağ bakımını da yapacam ama ordan çıkarırken aklıma bi soru takıldı bu 1 yıl içinde benzin deposuna su kaçmışmıdır veya bişe olmuşmudur? Yani depo kapağı lastikli falan ama yine de düşünüyorum yardımcı olabilir misiniz?
 
Katılım
2 Eki 2023
Mesajlar
2,220
Motosikleti
Honda CB750 Hornet / Kanuni Seha 150
Nasıl yardımcı olalım mesela?

Kaçmıştır desek depoyu mu sökeceksin?
Kaçmamıştır desek binip gidecek misin?

Forum bunu nerden bilsin?

Yapacağın iş belli...1 yıldır açık otoparkta yatan ve ihaleden alınan motosiklet bir servise götürülür, detaylı olarak incelenir, gerekli bakımı yapılır. Bitti...

Bu konuya neden yazdım o da enteresan zaten :)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,527
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
O su kolay kolay girmez merak etmeyin. İçiniz rahat olsun isterseniz yanınıza 2-3 lt benzin alın, bir de ince hortumla bidon, bidonu yakıt deposu seviyesinin altına konumlandırın ve depoya soktuğunuz hortumdan pipetle ayran içer gibi emiş yapın, benzin gelmeye başladığında ağzınızdan çekin, bırakın bidon dolsun. Sonrasında yanınızda getirdiğiniz yeni benzini ekleyin motora.

1 Yıldır açık otoparkta bekleyen motorunuzda sizi bekleyen esas tehlike metal aksamdaki korozyon (disk, somun, manet) , plastik kısımlarda kozmetik hasar (siyah plastikte solmalar, lekeler), tur camında sararma, çok çok şanssızsanız elektronik aksamda oksitlenmelerdir.

Bir de o lastikler mokoko olmuştur. Kaliteli, yeni bir çift lastik öneririm.
 
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
490
Motosikleti
Bmw R 1300 Gs
O su kolay kolay girmez merak etmeyin. İçiniz rahat olsun isterseniz yanınıza 2-3 lt benzin alın, bir de ince hortumla bidon, bidonu yakıt deposu seviyesinin altına konumlandırın ve depoya soktuğunuz hortumdan pipetle ayran içer gibi emiş yapın, benzin gelmeye başladığında ağzınızdan çekin, bırakın bidon dolsun. Sonrasında yanınızda getirdiğiniz yeni benzini ekleyin motora.

1 Yıldır açık otoparkta bekleyen motorunuzda sizi bekleyen esas tehlike metal aksamdaki korozyon (disk, somun, manet) , plastik kısımlarda kozmetik hasar (siyah plastikte solmalar, lekeler), tur camında sararma, çok çok şanssızsanız elektronik aksamda oksitlenmelerdir.

Bir de o lastikler mokoko olmuştur. Kaliteli, yeni bir çift lastik öneririm.
her soruya hep mantıklı ve güzel cevap veriyorsun bu foruma en az senin gibi 10 kişi lazım abi 😄
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,632
Motosikleti
Ns200 15"
Deponun içine su kaçmaz ancak o benzin kötü kokulu ve yanıcı özelliği düşmüş olan sıvıya dönüşmüştür, içindeki benzini çekemezseniz taze benzin koyarak durumu tölere etmelisiniz.

Motoru çalıştırmadan bütün sıvıların seviyelerini kontrol etmelisiniz, eksikse tamamlamalı ve çalıştırdıktan sonra değişmeniz en sağlıklısı olacaktır.

Yatmadan ötürü varyatör bakımı ve kayışın kontrolüde faydalı olacaktır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst