O su kolay kolay girmez merak etmeyin. İçiniz rahat olsun isterseniz yanınıza 2-3 lt benzin alın, bir de ince hortumla bidon, bidonu yakıt deposu seviyesinin altına konumlandırın ve depoya soktuğunuz hortumdan pipetle ayran içer gibi emiş yapın, benzin gelmeye başladığında ağzınızdan çekin, bırakın bidon dolsun. Sonrasında yanınızda getirdiğiniz yeni benzini ekleyin motora.
1 Yıldır açık otoparkta bekleyen motorunuzda sizi bekleyen esas tehlike metal aksamdaki korozyon (disk, somun, manet) , plastik kısımlarda kozmetik hasar (siyah plastikte solmalar, lekeler), tur camında sararma, çok çok şanssızsanız elektronik aksamda oksitlenmelerdir.
Bir de o lastikler mokoko olmuştur. Kaliteli, yeni bir çift lastik öneririm.