- Konu Yazar
- #1
İhaleden arora max t easy aldım motor yaklaşık 1 yıldır açık otoparkta yatıyor aküsü boşalmış aküyü direk değişip yağ bakımını da yapacam ama ordan çıkarırken aklıma bi soru takıldı bu 1 yıl içinde benzin deposuna su kaçmışmıdır veya bişe olmuşmudur? Yani depo kapağı lastikli falan ama yine de düşünüyorum yardımcı olabilir misiniz?