[Bulgaristan - MT]

Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Selamlar
Sakın ola zannetmeyin Ömür araba aldı motosiklet i unuttu :p
Bugün Fazer buldum 2005 model fiyatı uygun km biraz fazla gibi ama tertemiz 34000
Düşünüyorum bi taraftan almalıyım diyorum bi taraftan o kadar bekledim 1 ay daha bekleyip daha iyi bir motorsiklet alayım diyorum

Kararsızlık kötü aynı zamanda piyasanın aşırı dalgalanması beni üzdü baya :pr:

en kısa zamanda Gezilerinize benide dahil edin GELİYORUM....:queen::queen::queen:

söz dinle al şu fazer'i :queen::queen::queen: sende rahatla bende :p
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Arkadaşlar Biz Tuncal ile bu akşam saat 20:00 gibi hareket edeceğiz. Gelmek isteyen arkadaşlar olursa beni arayabilirler. Nasıl motorcusunuz ya siz:))
Haydi çocuklar festivale...
Cep no: 0 532 622 76 74
Mehmet
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Arkadaşlar Biz Tuncal ile bu akşam saat 20:00 gibi hareket edeceğiz. Gelmek isteyen arkadaşlar olursa beni arayabilirler. Nasıl motorcusunuz ya siz:))
Haydi çocuklar festivale...
Cep no: 0 532 622 76 74
Mehmet

benden kurtuluşun yok mehmet abi.tüm aksiliklere rağmen kısmetse yarın akşam festivale gaz açıyorum.zaten bu kadar aksilikten sonra gelirsem orda bir mevlüt okutucam haa :queen: şuan evdeyim ve motorsikletime son bakımlarımı yaptım.birazdanda eşyaları yüklicem motorsiklete.yarın işe gidicem iş çıkışıda ver elini bilecik.diğer arkadaşlar tatlı yol motorcusu galiba :p zaten tüm detayları senle cepten görüşüyoruz :cat: bu yazdıklarımıda okuyamıyorsun zaten :queen: merak etme mehmet abi allah izin verirse yarın akşam yakandayım :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
nerde bu millet hadi devlet elden gitti de sizler bari yapmayın böyle:queen:
nerdesiniz bratçetler bi festivale gittiniz kimsede tık kalmadı hani resimler nerde ben inanmam gittiğinize valla görmem gerek...

ömur bey kardeşim sen hala motor alamadın demek çok kötü fazerin fiyatını yazmamışsın ama güzel makina bizim ismail aldı 2006 mod.9000km.12000ytl.senin istediğin kaç para bilmiyom.
ama dediğin gibi madem acelen yok biraz daha bekle ve daha uygun bişey bak veyat aynı fazeri daha ucuza al.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
valla burdayız biz ama millet yok...resimler mehmet abide ona söyle.bende sabırsızlıkla bekliyorum ama ses seda yok mehmet abiden.
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
bende arada gire biliyorum gratskiler bu aralar resimleri ekleyinde bi bakalım neler yapmışınız festivalde
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Merhaba arkadaşlar,
inanın kaç gündür bilgisayarı açamadım. Akraba ziyaretleri falan, bazen de işten geç gelip yorgunluktan hemen zızıyorum.
Fotoğrafları en kısa zamanda yükleyeceğim.
Herkeze selamlar...
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Merhaba arkadaşlar,
inanın kaç gündür bilgisayarı açamadım. Akraba ziyaretleri falan, bazen de işten geç gelip yorgunluktan hemen zızıyorum.
Fotoğrafları en kısa zamanda yükleyeceğim.
Herkeze selamlar...

mehmet abi sesin çıktı sonunda.herkes seni bekliyor haa haberin olsun :queen:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
gördünüzmü bratçetler memet abi dağıtırmış yine hem roman gibi anlatmış hemde resimler çok güzel çıkmış her zamanki gibi.

mesut yalovaya geliyoz bak kısmet olursa ama kapıda yine motoru buraya brakıyonuz derlerse bidaha oraya festivale değl geçmem bile ona göre çunkü geçen sene ki gibi bi kamyon eşyayı taşımaya niyetim yok.
anlaştık dimi inşalla yazan bütün aktivitelerde gerçekleşir...
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Mesut Yalova'da görüşecez seninle:pr:
Fotoğrafları beğendin mi.
ölümüm senden olsun..saygı duyarım :bounce:
gördünüzmü bratçetler memet abi dağıtırmış yine hem roman gibi anlatmış hemde resimler çok güzel çıkmış her zamanki gibi.

mesut yalovaya geliyoz bak kısmet olursa ama kapıda yine motoru buraya brakıyonuz derlerse bidaha oraya festivale değl geçmem bile ona göre çunkü geçen sene ki gibi bi kamyon eşyayı taşımaya niyetim yok.
anlaştık dimi inşalla yazan bütün aktivitelerde gerçekleşir...

mustafa abi ne zaman geleceğinize bağlı.ben ordaysam no problem.ama yoksam elimdem pek bişey gelmez.akşam gelmeye bakın 20.30 işten çıkıyom..benle gelirseniz yardımcı olucam :cat:
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
gratskiler bende gelicem ama motosikletin saplamalarını deyştirmem lazım bakalım hafta içi deyştire bilirsem hafta sonu ordayım bende
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst