Naked motoru sport touring gibi kullanmak

Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,032
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Desmosuzdan desmoluya geçen biri olarak, dedikleriniz birebir tanımlıyor yeni kasayı.
Kişiden kişiye zevkler renkler veya dert edilen şeyler değişse de, en genel ifadeyle çoğunlukla şehir içi ve özellikle sıkışık trafiği olan büyük bir şehirdeyseniz desmosuz çok yorar. Alt devirlerin cansız olmasının yanı sıra düşük hızlarda TAR TAR TAR TAR diye silkeleme yapıyor ve sürekli yarım debriyaj ve alttan gelen ısı insanı hem psikolojik hem fiziksel açılardan yoruyor. Desmosuz olanı düşük hız ve devirde sakin kullanmak mümkün.
Bu durumda bu motosikletin yeni kasası gayet alınır bir kıvama gelmiş diyebiliriz. İsteyen herkese kısmet olur inşallah. (Bir yerlerden çok yağlı beklenmedik bir para gelmedikçe benim daha 2-3 senem var gibi, sonrasında - kendimi dede modunda hissetmiyorsam veya andropoza girip saçmalayasım varsa - elektronik amortisörlü bir S patlatırım :D)
 
Katılım
26 Mar 2023
Mesajlar
662
Motosikleti
Kymco Skytown 125, Multistrada V2S
Bu durumda bu motosikletin yeni kasası gayet alınır bir kıvama gelmiş diyebiliriz. İsteyen herkese kısmet olur inşallah. (Bir yerlerde çok yağlı beklenmedik bir para gelmedikçe benim daha 2-3 senem var gibi, sonrasında - kendimi dede modunda hissetmiyorsam veya andropoza girmişsem - elektronik amortisörlü bir S patlatırım :D)
Alınır evet. Virajlı dağ yollarında, bozuk yolda (geçen ay arkadaşla Karagöl turu yapalım dedik, yolun bir kısmında çalışma vardı arazi şartlarında sürmek zorunda kaldık. Arkadaşta da Eliminator 500 vardı. Lan lan diye diye gitti sonra bir baktı o şartlarda da gidiyor, o da sorunsuz gitti), uzun yolda, artçılı vb. birçok koşulda denedim. Konforlu güzel bir motor.
Hatta şöyle bir manyaklık da yaptım, Sabah 6'da evden çıkıp arkadaşla Kızılcahamam istikametinde bir tur atıp geri döndük. Eve girdikten 2 saat sonra da yemek yiyip eşimle Işık Dağı, Çankırı arka yolları vs. dolanıp geri geldik. O gün toplamda 800km yol yapmışım. Son 150km bayağı yorlduğumu hissettim ama buna değdi.
Müsait olduğum ilk zaman hedefimde Sorgun Göletine giden bir güzergah var. Geçen yollar çok mu kötü, köpek var mı vs. kolaçan etmek için araçla bir gidip geldim, asfaltı çok güzel olan dağın tepesine tırmanıp indiğiniz güzel bir rotaymış, km'lerce manzara devam ediyor.
Her seferinde şunları kameraya çekeyim editleyip koyayım diye niyetleniyorum ama çok üşeniyorum sonradan.
 
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,113
Bu durumda bu motosikletin yeni kasası gayet alınır bir kıvama gelmiş diyebiliriz. İsteyen herkese kısmet olur inşallah. (Bir yerlerden çok yağlı beklenmedik bir para gelmedikçe benim daha 2-3 senem var gibi, sonrasında - kendimi dede modunda hissetmiyorsam veya andropoza girip saçmalayasım varsa - elektronik amortisörlü bir S patlatırım :D)
Her şey gönlünüzce olsun. Umarım istediğiniz motosikleti alırsınız. Tabi ben de alırım.
 
Katılım
16 Haz 2026
Mesajlar
23
Motosikleti
Dominar 250
Bu durumda bu motosikletin yeni kasası gayet alınır bir kıvama gelmiş diyebiliriz. İsteyen herkese kısmet olur inşallah. (Bir yerlerden çok yağlı beklenmedik bir para gelmedikçe benim daha 2-3 senem var gibi, sonrasında - kendimi dede modunda hissetmiyorsam veya andropoza girip saçmalayasım varsa - elektronik amortisörlü bir S patlatırım :D)
Buradaki muhabbetlerden sonra 950 ve v2leri biraz araştırdım 20 binde desmosu yapılmamışlar öyle tatlı duruyor ki ama yaştan ötürü daha zamanı gelmediğini düşünüyorum. Şu an istediğimde otobanda apaçilik yapabileceğim agresif bir sport touring bakıyorum :D hala tracer 700 ve TS660 inceliyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Alınır evet. Virajlı dağ yollarında, bozuk yolda (geçen ay arkadaşla Karagöl turu yapalım dedik, yolun bir kısmında çalışma vardı arazi şartlarında sürmek zorunda kaldık. Arkadaşta da Eliminator 500 vardı. Lan lan diye diye gitti sonra bir baktı o şartlarda da gidiyor, o da sorunsuz gitti), uzun yolda, artçılı vb. birçok koşulda denedim. Konforlu güzel bir motor.
Hatta şöyle bir manyaklık da yaptım, Sabah 6'da evden çıkıp arkadaşla Kızılcahamam istikametinde bir tur atıp geri döndük. Eve girdikten 2 saat sonra da yemek yiyip eşimle Işık Dağı, Çankırı arka yolları vs. dolanıp geri geldik. O gün toplamda 800km yol yapmışım. Son 150km bayağı yorlduğumu hissettim ama buna değdi.
Müsait olduğum ilk zaman hedefimde Sorgun Göletine giden bir güzergah var. Geçen yollar çok mu kötü, köpek var mı vs. kolaçan etmek için araçla bir gidip geldim, asfaltı çok güzel olan dağın tepesine tırmanıp indiğiniz güzel bir rotaymış, km'lerce manzara devam ediyor.
Her seferinde şunları kameraya çekeyim editleyip koyayım diye niyetleniyorum ama çok üşeniyorum sonradan.
Güzel bir flood hocam multi v2s isteyenlere rehber tadında eline sağlık
 
Katılım
26 Mar 2023
Mesajlar
662
Motosikleti
Kymco Skytown 125, Multistrada V2S
Buradaki muhabbetlerden sonra 950 ve v2leri biraz araştırdım 20 binde desmosu yapılmamışlar öyle tatlı duruyor ki ama yaştan ötürü daha zamanı gelmediğini düşünüyorum. Şu an istediğimde otobanda apaçilik yapabileceğim agresif bir sport touring bakıyorum :D hala tracer 700 ve TS660 inceliyorum
Multi'ler aslında %80 asfalt odaklı agresif sport touring motorlar.
Kategori olarak çok karma bir noktada. Sport ADV Touring desek olur sanırım ama sportif yanı daha fazla.

Edit: Tracer 700 ve TS660'dan çok daha agresif olduğunu belirtmek isterim.
 
Katılım
16 Haz 2026
Mesajlar
23
Motosikleti
Dominar 250
Multi'ler aslında %80 asfalt odaklı agresif sport touring motorlar.
Kategori olarak çok karma bir noktada. Sport ADV Touring desek olur sanırım ama sportif yanı daha fazla.

Edit: Tracer 700 ve TS660'dan çok daha agresif olduğunu belirtmek isterim.
Hocam şöyle ki alt devir anlamında sanırım farklar var, multi bildiğim kadarıyla alt devirlerde bir tık ısıtıyor. Ha ısınmayan versiyonu da erişim açısından sınırlı daha doğrusu tuzlu
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,844
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Benim de gönlüm Tourance Next 2'den yana zaten; DL650'ye daha uygun bir lastik. Öyle yaparım büyük ihtimalle.
Bana benden çok daha tecrübeli arkadaşlar, vstrom dl650'de de denedik şimdi GS'de kullanıyoruz diyerek Tourance next 2 önerdiler, onları dinlemeyip daha çok dişli görünümü güzel diye Karoo street aldım, tutuşundan çok memnunum, ama düz asfaltta ses yapıyor sen de duydun jet uçağı gibi ses çıkarıyorum düz asfaltta giderken, bu sezonu bunlarla tamamlayıp gelecek sene bu zamanlar tourance next 2 alıcam o da aklımda kaldı.
 
Katılım
23 May 2025
Mesajlar
32
Geçen günlerde bir konu açmıştım, başka bir merakım gelişti böylece. Naked motorları sport touring tarzı kullanan var mı? Hornet 750, Gsx-8s, Z900 vb motorlar ile çanta kullanan; hem şehir içi hem şehir dışı kullananların yorumlarını bekliyorum.
Hocam ben cb250rla bazen yolda sabit 120 ile gittiğimde titreşimin uyuşturmaya yormaya başladığını hissediyorum ikinci ana unsur rahatlık ve konfor orijinal sele kısa mesafe sürüşe uygun tasarlanmış diğer en önemli etken rüzgar tehlikeli ve yakıta hıza ciddi etki ediyor motorun yapısı gereği yani işin özü yapılmaz mı yapılır ama zevk alınır mı keyif verir mi tartışılır kimisi gezmeyi sevdiği için motoru araç olarak görür o zaman sizi çok yormaz rahatsız etmez ama siz yola çıkıp yolda olmaktan zevk alacağım derseniz istediğinizi vermez naked zannımca
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,032
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Bana benden çok daha tecrübeli arkadaşlar, vstrom dl650'de de denedik şimdi GS'de kullanıyoruz diyerek Tourance next 2 önerdiler, onları dinlemeyip daha çok dişli görünümü güzel diye Karoo street aldım, tutuşundan çok memnunum, ama düz asfaltta ses yapıyor sen de duydun jet uçağı gibi ses çıkarıyorum düz asfaltta giderken, bu sezonu bunlarla tamamlayıp gelecek sene bu zamanlar tourance next 2 alıcam o da aklımda kaldı.
Senin lastik daha 2 yıl götürür, boşuna değiştirme. :D
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,672
ben çok sevdim rally strleri bizim motor için kusursuz lastik belki yanına daha dişli bi arazi lastiği alınabilir ama bu da çamursuz toprakta iş görüyor asfaltta da dişli olduğunu unutturuyor 170e kadar tabi ondan sonra götü başı dağıtıyor

Kuru toprakta genel olarak iyi.
Biraz gevşerse ön lastik frende kendini kaybetmeye başlıyor.

Yalnız çamurda şahane. Öyle böyle değil. Şahaneler şahanesi. Öyle şahane ki hiç çamur olmuyorsun çamurda gidemediğin için :D


Asfaltta Tuareg gücünde bir motorun canını alamadığı bir lastik, ben anlamıyorum nasıl bir yapısı var. Motorun kendisi çok dağıldı, daha lastiğin dağıldığına şahit olmadım ben. Ya ben gazlamayı beceremiyorum ya da anasının örekesi değişik bir lastik yapmışlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst