Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Hornet 500 ile 1200 km yaptım tüm tecrübelerimi bir konu baslıgı altında yazdım hiç bir cam yoktu en azından gövdeye kadar gelicek bir rüzgarı kesicek siperlik şart ufak eğildinizde kafanızı da kesmesi lazım bunun dısında uzun yol tadını aldıktan sonra şehir içi olsa bile daha naked sürmek istemiyorum 2027 yazda tracer 9 veya tiger sport 800 e geçiş yapacağım.
Hornet 500 ile 1200 km yaptım tüm tecrübelerimi bir konu baslıgı altında yazdım hiç bir cam yoktu en azından gövdeye kadar gelicek bir rüzgarı kesicek siperlik şart ufak eğildinizde kafanızı da kesmesi lazım bunun dısında uzun yol tadını aldıktan sonra şehir içi olsa bile daha naked sürmek istemiyorum 2027 yazda tracer 9 veya tiger sport 800 e geçiş yapacağım.