Naked motoru sport touring gibi kullanmak

Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,027
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Desmosuzdan desmoluya geçen biri olarak, dedikleriniz birebir tanımlıyor yeni kasayı.
Kişiden kişiye zevkler renkler veya dert edilen şeyler değişse de, en genel ifadeyle çoğunlukla şehir içi ve özellikle sıkışık trafiği olan büyük bir şehirdeyseniz desmosuz çok yorar. Alt devirlerin cansız olmasının yanı sıra düşük hızlarda TAR TAR TAR TAR diye silkeleme yapıyor ve sürekli yarım debriyaj ve alttan gelen ısı insanı hem psikolojik hem fiziksel açılardan yoruyor. Desmosuz olanı düşük hız ve devirde sakin kullanmak mümkün.
Bu durumda bu motosikletin yeni kasası gayet alınır bir kıvama gelmiş diyebiliriz. İsteyen herkese kısmet olur inşallah. (Bir yerlerden çok yağlı beklenmedik bir para gelmedikçe benim daha 2-3 senem var gibi, sonrasında - kendimi dede modunda hissetmiyorsam veya andropoza girip saçmalayasım varsa - elektronik amortisörlü bir S patlatırım :D)
 
Katılım
26 Mar 2023
Mesajlar
662
Motosikleti
Kymco Skytown 125, Multistrada V2S
Bu durumda bu motosikletin yeni kasası gayet alınır bir kıvama gelmiş diyebiliriz. İsteyen herkese kısmet olur inşallah. (Bir yerlerde çok yağlı beklenmedik bir para gelmedikçe benim daha 2-3 senem var gibi, sonrasında - kendimi dede modunda hissetmiyorsam veya andropoza girmişsem - elektronik amortisörlü bir S patlatırım :D)
Alınır evet. Virajlı dağ yollarında, bozuk yolda (geçen ay arkadaşla Karagöl turu yapalım dedik, yolun bir kısmında çalışma vardı arazi şartlarında sürmek zorunda kaldık. Arkadaşta da Eliminator 500 vardı. Lan lan diye diye gitti sonra bir baktı o şartlarda da gidiyor, o da sorunsuz gitti), uzun yolda, artçılı vb. birçok koşulda denedim. Konforlu güzel bir motor.
Hatta şöyle bir manyaklık da yaptım, Sabah 6'da evden çıkıp arkadaşla Kızılcahamam istikametinde bir tur atıp geri döndük. Eve girdikten 2 saat sonra da yemek yiyip eşimle Işık Dağı, Çankırı arka yolları vs. dolanıp geri geldik. O gün toplamda 800km yol yapmışım. Son 150km bayağı yorlduğumu hissettim ama buna değdi.
Müsait olduğum ilk zaman hedefimde Sorgun Göletine giden bir güzergah var. Geçen yollar çok mu kötü, köpek var mı vs. kolaçan etmek için araçla bir gidip geldim, asfaltı çok güzel olan dağın tepesine tırmanıp indiğiniz güzel bir rotaymış, km'lerce manzara devam ediyor.
Her seferinde şunları kameraya çekeyim editleyip koyayım diye niyetleniyorum ama çok üşeniyorum sonradan.
 
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,111
Bu durumda bu motosikletin yeni kasası gayet alınır bir kıvama gelmiş diyebiliriz. İsteyen herkese kısmet olur inşallah. (Bir yerlerden çok yağlı beklenmedik bir para gelmedikçe benim daha 2-3 senem var gibi, sonrasında - kendimi dede modunda hissetmiyorsam veya andropoza girip saçmalayasım varsa - elektronik amortisörlü bir S patlatırım :D)
Her şey gönlünüzce olsun. Umarım istediğiniz motosikleti alırsınız. Tabi ben de alırım.
 
Katılım
16 Haz 2026
Mesajlar
22
Motosikleti
Dominar 250
Bu durumda bu motosikletin yeni kasası gayet alınır bir kıvama gelmiş diyebiliriz. İsteyen herkese kısmet olur inşallah. (Bir yerlerden çok yağlı beklenmedik bir para gelmedikçe benim daha 2-3 senem var gibi, sonrasında - kendimi dede modunda hissetmiyorsam veya andropoza girip saçmalayasım varsa - elektronik amortisörlü bir S patlatırım :D)
Buradaki muhabbetlerden sonra 950 ve v2leri biraz araştırdım 20 binde desmosu yapılmamışlar öyle tatlı duruyor ki ama yaştan ötürü daha zamanı gelmediğini düşünüyorum. Şu an istediğimde otobanda apaçilik yapabileceğim agresif bir sport touring bakıyorum :D hala tracer 700 ve TS660 inceliyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Alınır evet. Virajlı dağ yollarında, bozuk yolda (geçen ay arkadaşla Karagöl turu yapalım dedik, yolun bir kısmında çalışma vardı arazi şartlarında sürmek zorunda kaldık. Arkadaşta da Eliminator 500 vardı. Lan lan diye diye gitti sonra bir baktı o şartlarda da gidiyor, o da sorunsuz gitti), uzun yolda, artçılı vb. birçok koşulda denedim. Konforlu güzel bir motor.
Hatta şöyle bir manyaklık da yaptım, Sabah 6'da evden çıkıp arkadaşla Kızılcahamam istikametinde bir tur atıp geri döndük. Eve girdikten 2 saat sonra da yemek yiyip eşimle Işık Dağı, Çankırı arka yolları vs. dolanıp geri geldik. O gün toplamda 800km yol yapmışım. Son 150km bayağı yorlduğumu hissettim ama buna değdi.
Müsait olduğum ilk zaman hedefimde Sorgun Göletine giden bir güzergah var. Geçen yollar çok mu kötü, köpek var mı vs. kolaçan etmek için araçla bir gidip geldim, asfaltı çok güzel olan dağın tepesine tırmanıp indiğiniz güzel bir rotaymış, km'lerce manzara devam ediyor.
Her seferinde şunları kameraya çekeyim editleyip koyayım diye niyetleniyorum ama çok üşeniyorum sonradan.
Güzel bir flood hocam multi v2s isteyenlere rehber tadında eline sağlık
 
Katılım
26 Mar 2023
Mesajlar
662
Motosikleti
Kymco Skytown 125, Multistrada V2S
Buradaki muhabbetlerden sonra 950 ve v2leri biraz araştırdım 20 binde desmosu yapılmamışlar öyle tatlı duruyor ki ama yaştan ötürü daha zamanı gelmediğini düşünüyorum. Şu an istediğimde otobanda apaçilik yapabileceğim agresif bir sport touring bakıyorum :D hala tracer 700 ve TS660 inceliyorum
Multi'ler aslında %80 asfalt odaklı agresif sport touring motorlar.
Kategori olarak çok karma bir noktada. Sport ADV Touring desek olur sanırım ama sportif yanı daha fazla.

Edit: Tracer 700 ve TS660'dan çok daha agresif olduğunu belirtmek isterim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst