Muğla İçi Motor Önerisi

Katılım
3 May 2012
Mesajlar
105
Arkadaşlar Muğla Merkez'e tayinim çıktı kısmetse oraya yerleşeceğim.
Ama haritadan baktığım kadarıyla dağ yolu ve yokuş çok var.
Sakar geçidi var.
Aradığım motor;
Muğla şehir içi işe git gel,
Dağa bayıra çık doğa ile iç içe,
Sakar geçidinden aşağı in :)
Bu sebeplerle hangi motor türünü satın almalıyım?
Naked - Racing - Cross - Scooter.
Hepsine de varım.
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,887
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
ben 2 hafta sonra muğlayı da kapsayan ege turuna çıkıyorum %70 toprak 30 aslfat tet tadında 1 hafta kadar sürecek uzayadabilir kısaladabilir bunun için tuaregden daha iyi motor var mı bilemiyorum :rolleyes:
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
990
Motosikleti
Crf250 L - Wave 110i - Crypton S - CB125F
Alıntı yapılan mesajda Crf250L ve yanıtta da cub yazıyor.

Emeklerimin karşılığını almaya başlamak çok güzelmiş.🤪🤌🤣
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,498
Motosikleti
CBR 125 R 2014
400cc ve üstü ne arazi motoru hariç ne alırsan al iş görür.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

parmak arası terlik, viraj, sahil ve 1 kol 1 bacak kırık omuzda platin geldi aklıma bi an :d
Sıcak asfalt yanığı yine iyi yara hemen piştiğinden kanamıyor bile :D soğuk asfalt tam kilo vermelik :D
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,539
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Beklentilerinizi okuduk ama bütçe, tecrübe ve becerilerinizi bilmiyoruz. Her sınıftan motor önerisi istemişsiniz ama bence alıştığınız motor tipi ve cc'den devam edin. Sakar'dan aşağı ineceksiniz diye sabah akşam diz değdirecek haliniz yok, dağ yoluna gideceksiniz diye tüm gün toprakta hoplamayacaksınız. İşletme kısmını düşünün, yanınızda yörenizde en yakın hangi markanın servisi, yedek parça erişimi ya da ustası varsa onu seçin derim. 250-500 cc aralığında naked bir motor bence ideal.
 

Ged

Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
1,487
Motosikleti
Forza 250, Tiger Sport 660
Ortaokul zamanları kasabada sanki ben hariç herkesde vardı gibi kalmış aklımda, çok istedim bana da alsınlar diye ama almamışlardi, iyi ki almamışlar öldürürdüm sakatlardım kendimi. :))
E simdi al, xmax satilinca alirsin, hem fiyati da uygun, tam ilce ici icin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst