yağmurlar nedeniyle,uzun süredir motora binemeyen bizler,güneşi görür görmez düştük yollara.34 kişilik bir ekiple,ailecek,3 araç eşliğinde çıktık yola.o harika kebapların hazırlanmasında emeği geçen herkese,özellikle de edip'e,hüseyin dayıya,mangalları yakanlara,çayı demleyenlere sofraları...