:rendeer:evet motor sevdalıları allah tekerinize taş degdirmesin.
harika bir geziydi başta organize eden,katılan,fotrafları çeken ve siteye yükleyen
herkese sonsuz teşekkür ederim.yazılarımı sitem algılamayın.hepinizi çok sevdigimden,
beraber olmak istedigimdendir.erhan ustamı gördükten sonra bu dünyanın boş oldugunu,günü mutlu yaşayıp
kimseyi kırmayıp,küsmeyip bir arada mutlulukla yaşamayı birkez daha anlayıp tatbike devam kararı aldım tüm arkadaşlarımı çok seviyor.allaha emanet olun diyorum.:rendeer: