ADANA [MT] Bu hafta da soğukoluktaydı

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
havaların aşırı sıcak gitmesi nedeniyle,serin bir yerlere gidelim dedik.ortak aldığımız kararla eski ismiyle SOĞUKOLUK,yeni ismiyle GÜZELYAYLA'ya gittik.ee İSKENDERUN'a gidince künefe yemeden ve sahilde oturup çay içmeden gelinmezdi.eee bizde öyle yaptık.buyrun fotolara:











































 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Paylaşım için teşekkürler.Güzel bir gezi olmuş.
Gezenlere,gezmeyi sevenlere selam olsun...
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
selam! her insanın meziyeti farklıdır ,sizin meziyetiniz de işte bu,bu türlü organizasyonları kusursuzca yapabilen ender kişliklerdensiniz,sizi ilgiyle takip ediyorum,saygılar adanalı abim!
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
değerli yorumlarınız için teşekkürler dostlar.

selam! her insanın meziyeti farklıdır ,sizin meziyetiniz de işte bu,bu türlü organizasyonları kusursuzca yapabilen ender kişliklerdensiniz,sizi ilgiyle takip ediyorum,saygılar adanalı abim!
teşekkürler mesut hocam,biz de sizin gezilerinizi ilgiyle izliyoruz.
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
713
:rendeer:evet motor sevdalıları allah tekerinize taş degdirmesin.
harika bir geziydi başta organize eden,katılan,fotrafları çeken ve siteye yükleyen
herkese sonsuz teşekkür ederim.yazılarımı sitem algılamayın.hepinizi çok sevdigimden,
beraber olmak istedigimdendir.erhan ustamı gördükten sonra bu dünyanın boş oldugunu,günü mutlu yaşayıp
kimseyi kırmayıp,küsmeyip bir arada mutlulukla yaşamayı birkez daha anlayıp tatbike devam kararı aldım tüm arkadaşlarımı çok seviyor.allaha emanet olun diyorum.:rendeer:
 
Katılım
8 Mar 2014
Mesajlar
106
Cok guzel olmus bea :) insanlar, yiyecekler, manzaralar, yollar, motorsikletler hepsi de cok guzel görünüyor! Gelemedigime üzüldüm :( mesafede güzel git gel 300 km ne az ne cok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst