Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
ADANA MT olarak,bu ramazan da geçen ramazan olduğu gibi,ailecek bir iftar yemeği düzenledik.hep bir arada,sevdiğimiz arkadaşlarımız ve aileleriyle beraber olalım dedik.gayet neşeli bir ortamda hoşça vakit geçirdik.bu güzel ortamı sizlerle de paylaşmak istedik.ALLAH bu dostluk ve beraberliği bozmasın.buyrun fotolara;

























































































































































































































































































































































































































