ADANA [MT] İFTAR YEMEĞİNDEYDİ

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ADANA MT olarak,bu ramazan da geçen ramazan olduğu gibi,ailecek bir iftar yemeği düzenledik.hep bir arada,sevdiğimiz arkadaşlarımız ve aileleriyle beraber olalım dedik.gayet neşeli bir ortamda hoşça vakit geçirdik.bu güzel ortamı sizlerle de paylaşmak istedik.ALLAH bu dostluk ve beraberliği bozmasın.buyrun fotolara;












































































































































































































 
Katılım
13 Mar 2014
Mesajlar
332
Çok güzel bir buluşma olmuş...fotoğraflarınız da bunu destekliyor..herkese kazasız sürüşler...buluşmalarınız ve gezileriniz daim olsun...
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Çok güzel bir buluşma olmuş.Paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
713
:flower::flower::thumleft:boracım ellerine saglık çeken arkadaşıma ve yayınlayan a,adana mt,ye yakışır şekilde birlik beraberligi bozmadan bizlerle beraber olmak isteyip yemege katılan tüm dostlara en içten teşekkürlerimi sunarım. aziz mubarek ramazan gününde allaha emanet olunuz.
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
873
cok güzel bir gezi olmuş katılmak istedim ama kısmet olmadı yaylada oldugum için gürsel abi iyi fotolar cektirmişsin parmaklarının arasında ki ay muhteşam ama arkan dönük fotograftan bir anlam cıkaramadım sadece tahrik oldum ona göre
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Çok güzel bir organizasyon
Emeği gecen herkese teşekkürler. Fotolar için özellikle badime Edip'e teşekkür ederim :cat:
 
Katılım
24 Haz 2014
Mesajlar
31
Güzel bir paylaşım olmuş.Ayrıca resimler oldukça güzel daim olması dileklerimle.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
ne güzel bir program,adanalı abim işi biliyor,organizeyi yapıyor ve sevenleri etrafında, gerçekten harika bir tablo,helal olsun sayın abim ,saygılar...
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
194
hayy maşallah allah bırlık ve beraberlığınızı bozmasın adanaya mı taşınsam ne yapsam burda böyle ekınlıkler pek yapılmıyor
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
değerli yorumlarınız için teşekkürler dostlar.
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
595
İmrenmedim desem yalan olur, paylaşımlar çok güzel, resimlere bakarken sanki bende ordaymışım gibi hissettim çok güzel bir etkinlik olmuş Allah daim etsin inşallah
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst