ADANA [MT] GELENEKSEL BAYRAM KAMPINDAYDI

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ADANA [MT] olarak yıllardır,her kurban bayramının 3.ve 4.günleri gerçekleştirdiğimiz,bir geleneksel kampımızı daha gerçekleştirdik.bu kampın bir başka özelliği de yılın son kampı olmasıydı.yine dostlarla beraber teker çevirip yol yaptık ve güzel bir ortamda kampımızı yaptık.katılan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.buyrun fotolara:





























































































 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Güzel bir kamp olmuş Bora'cım. Ellerine sağlık. :cat:
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
713
:rendeer:çok sakin vede huzur dolu bir kampıda geride bıraktık.darısı seneye katılamayan arkadaşlarıda görmek dilegiyle.saglık sıhhatle kalın hepinizi öpüyorum.::shake2::::friends:::shake2::
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Seçkin'in ne işi var orada :silent:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adam direk yakaladı haha... 4 ay önce Adanaya taşındım bro... :)

Sıcaklarını saymazsak güzel memlekete gitmişsin başkan :)
Yurdumun akdeniz kıyılarına selam ve sevgiler :rendeer:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
gerçekten doyumsuz keyifte bir kamp oldu.değerli yorumlarınız için teşekkürler dostlar.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
değerli yorumlarınız için teşekkürler dostlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst