Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
ADANA [MT] olarak yıllardır,her kurban bayramının 3.ve 4.günleri gerçekleştirdiğimiz,bir geleneksel kampımızı daha gerçekleştirdik.bu kampın bir başka özelliği de yılın son kampı olmasıydı.yine dostlarla beraber teker çevirip yol yaptık ve güzel bir ortamda kampımızı yaptık.katılan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.buyrun fotolara:





























































































