Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
yılın son motofestivaline,bir gurup arkadaşımız gittiler.hem yol,hem tatil,hem de festivali birlikte yapan arkadaşlarımızın fotoları.çok eğlendikleri belli,seneye kısmet olursa belki bizler de katılırız.buyrun;
DEVAMI GELİYOOOR.
DEVAMI GELİYOOOR.





















