Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
yağmurlar nedeniyle,uzun süredir motora binemeyen bizler,güneşi görür görmez düştük yollara.34 kişilik bir ekiple,ailecek,3 araç eşliğinde çıktık yola.o harika kebapların hazırlanmasında emeği geçen herkese,özellikle de edip'e,hüseyin dayıya,mangalları yakanlara,çayı demleyenlere sofraları hazırlayanlara ve bizlerle yakınen ilgilenen ceyhan'lı tüm dostlarıma ve ailelerine sonsuz teşekkürler.fotoları az sonra yusuf yükleyecek.buyrun fotolara: