Adana [MT] Bu hafta'da yumurtalıktaydı

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
yağmurlar nedeniyle,uzun süredir motora binemeyen bizler,güneşi görür görmez düştük yollara.34 kişilik bir ekiple,ailecek,3 araç eşliğinde çıktık yola.o harika kebapların hazırlanmasında emeği geçen herkese,özellikle de edip'e,hüseyin dayıya,mangalları yakanlara,çayı demleyenlere sofraları hazırlayanlara ve bizlerle yakınen ilgilenen ceyhan'lı tüm dostlarıma ve ailelerine sonsuz teşekkürler.fotoları az sonra yusuf yükleyecek.buyrun fotolara:
 
Katılım
10 Haz 2012
Mesajlar
107
DSC01449.jpg
DSC01450.jpg
DSC01456.jpg
DSC01457.jpg
DSC01458.jpg
DSC01460.jpg
DSC01461.jpg
DSC01462.jpg
DSC01463.jpg

DSC01464.jpg
DSC01465.jpg
DSC01466.jpg
DSC01467.jpg
DSC01468.jpg
DSC01469.jpg
DSC01470.jpg
DSC01472.jpg
DSC01473.jpg

DSC01474.jpg
DSC01475.jpg
DSC01476.jpg
DSC01477.jpg
DSC01478.jpg
DSC01479.jpg

DSC01483.jpg
DSC01484.jpg
DSC01485.jpg
DSC01486.jpg
DSC01487.jpg
DSC01488.jpg
DSC01489.jpg
DSC01490.jpg
DSC01491.jpg

DSC01492.jpg
DSC01493.jpg
DSC01494.jpg
DSC01495.jpg
DSC01496.jpg
DSC01497.jpg
DSC01498.jpg
DSC01499.jpg
DSC01500.jpg

DSC01501.jpg
DSC01502.jpg
DSC01503.jpg
DSC01504.jpg
DSC01505.jpg
DSC01506.jpg
DSC01507.jpg
DSC01508.jpg
DSC01510.jpg
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Adana kebap, oy oy oy ::156::::159::::facepalm:: tutmayın beni :) güzel gezi, ne güzel piknik yapmışsınız, yolda giderken güzel fotolar çekilmiş, bir sürü motosiklet, çok iyi
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Heeeyttt be çok güzeldi emeği geçen herkese teşekkürler. :cat:
 
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
486
Motosikleti
Bmw R 1300 Gs
Topraklarim afiyet olsun.nice gezilere insallah.
 
Katılım
8 Mar 2014
Mesajlar
106
Aşırı mi guzel olmus ne? :bestmt:
Rolling fotolar çok iyi! Kim cekmisse eline sağlık!
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
183
Bora abiii, yine döktürmüşsünüz güzel bir hafta sonu olmuş....
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güzel dilekleriniz için,hepinize çok teşekkürler dostlarım.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Allah afiyetinizi arttırsın ::sm_smile
 
Katılım
31 May 2013
Mesajlar
137
Çok güzel çok keyifli ve bol kebaplı gezimiz şahane ötesi idi.
kebabımızı yiyen tüm dostlarımıza afiyet bal şeker olsun hepimizin ellerine sağlık.
en güzeli;
KEBAP BAHANE, SİZ DOSTLARLA BİRLİKTE OLMAK ŞAHANE
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
Yine çok güzel bir etkinlik oldu,tüm emeği geçenlere teşekkür ederim nice güzel gezilere inşallah.:thumleft:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Güzel bir gün olmuş,:cat:
Gidenlerin tekerine,
Yapanların ellerine,
Yiyenlerin ağzına sağlık.
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
gülen yüzleriniz hiç solmasın tekerlerinize sağlık.EDİPPP banada özel olarak şu hizmeti isterumm:rendeer:borcun çoğalıyor haberin olsun
 
Katılım
11 Tem 2013
Mesajlar
238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
maşallah tekeriniz hep düz bassın bol bol gezmeler dilerim.Bu arada grupta eli iş tutan bayagı insan var heralde ne mutlu size:)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
eee memleket ADANA olunca,malum lokma sağlam,çok şükür hiç aç kalmıyoruz,dostlarımızın sayesinde.:cat::wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst