ADANA [MT] MANAVGAT FESTİVALİNDEYDİ

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bu yıl da,geçen yıl olduğu gibi,kalabalık bir şekilde manavgattaydık.gözlerimiz aramızda olmayan arkadaşlarımızı aradı.oldukça kalabalık olan bu yılki festivale katılım fazlaydı.buyrun fotolara:




























































































































































 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
çok güzel gezi olmuş tebrik ederim. canlı canlı çeşit çeşit motorların içinde zaman geçirmek müthiş bir duygu olmalı
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
İzmir festivaline katılamadım fakat duyduklarımla kıyaslayınca manavgat oldukça güzel geçmiş gibi :) Tekerinize sağlık
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Paylaşım için teşekkürler Çok güzel bir festival olmuş.Katılmak isterdim doğrusu.Süper motorlar...
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
50
çok güzel resimler. Bayramda işler yoğundu. Kaçamadık biyere:) Güzel bir festival olmuş.
 
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
362
Tatile çıkamadığım zaman da böyle resimler görmek biraz olsun kendime getirdi beni :) yüzünüzdeki gülümsemeler hiç solmasın inşallah. Güzel bir anı olarak kalmıştır inşallah zihinlerinizde
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
değerli yorumlarınız için teşekkürler dostlar.
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
ah bora abiciğim insan bir haber verir festivale geldiğini :pale:
bilseydim yanınıza gelirdim.festivalin 3. günü ben de günübirlik gelmiştim .
görüşmüş olurduk neyse birdahaki sefere artık
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
festival afişinin önünden geçtim girmek istedim lakin trafikte durduk yere başıma bela olan malum yöre insanı yüzünden es geçmek zorunda kaldım. güzel geçmişe benziyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst