Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
bu yıl da,geçen yıl olduğu gibi,kalabalık bir şekilde manavgattaydık.gözlerimiz aramızda olmayan arkadaşlarımızı aradı.oldukça kalabalık olan bu yılki festivale katılım fazlaydı.buyrun fotolara:
Tatile çıkamadığım zaman da böyle resimler görmek biraz olsun kendime getirdi beni yüzünüzdeki gülümsemeler hiç solmasın inşallah. Güzel bir anı olarak kalmıştır inşallah zihinlerinizde
ah bora abiciğim insan bir haber verir festivale geldiğini ale:
bilseydim yanınıza gelirdim.festivalin 3. günü ben de günübirlik gelmiştim .
görüşmüş olurduk neyse birdahaki sefere artık
festival afişinin önünden geçtim girmek istedim lakin trafikte durduk yere başıma bela olan malum yöre insanı yüzünden es geçmek zorunda kaldım. güzel geçmişe benziyor.