Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
17-19.10.2013-YEŞİLOVCIK KAMPIMIZ
Evet arkadaşlar,uzun zamandır beklediğimiz,planlar yaptığımız bir kampımızı daha gerçekleştirdik.ancak bayram sebebiyle,misafirleri olup da aramızda olamayan arkadaşlarımızı da gözlerimiz aramadı değil.keşke bizlerle olsalardı,sağlık olsun bir daha ki kampa inşallah.16 motor ve 19 kişinin katılımıyla gerçekleştirdiğimiz kampımız oldukça neşeli geçti.hatta,BÜYÜKECELİye,bir sonraki kamp için,keşfe bile gittik.aynı gece şiddetli yağmur ve fırtına ile sabaha kadar boğuştuk.neyse bu da bir tecrübedir.ama ertesi 2 günkü süper hava ile neşemizi bulduk.çok eğlendik,bol dinlendik.kampımıza ADANA ve CEYHANdan katılan,katılamayıp telefonla arayan,hatta bizi ziyarete gelen tüm arkadaşlarıma buradan teşekkürlerimi bir borç bilirim.bana ulaşan 280 tane fotoyu yükledim.diğer fotolar da geldikçe yükleyeceğim.buyrun fotolar:
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:40 ----------
devamı geliyooor.
Evet arkadaşlar,uzun zamandır beklediğimiz,planlar yaptığımız bir kampımızı daha gerçekleştirdik.ancak bayram sebebiyle,misafirleri olup da aramızda olamayan arkadaşlarımızı da gözlerimiz aramadı değil.keşke bizlerle olsalardı,sağlık olsun bir daha ki kampa inşallah.16 motor ve 19 kişinin katılımıyla gerçekleştirdiğimiz kampımız oldukça neşeli geçti.hatta,BÜYÜKECELİye,bir sonraki kamp için,keşfe bile gittik.aynı gece şiddetli yağmur ve fırtına ile sabaha kadar boğuştuk.neyse bu da bir tecrübedir.ama ertesi 2 günkü süper hava ile neşemizi bulduk.çok eğlendik,bol dinlendik.kampımıza ADANA ve CEYHANdan katılan,katılamayıp telefonla arayan,hatta bizi ziyarete gelen tüm arkadaşlarıma buradan teşekkürlerimi bir borç bilirim.bana ulaşan 280 tane fotoyu yükledim.diğer fotolar da geldikçe yükleyeceğim.buyrun fotolar:
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:40 ----------
devamı geliyooor.