Adana [MT] Geleneksel Yeşilovacık bayram kampı

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ALLAH murat ben sana ne diyeyim,işin gücün muziplik,eee o kadar boş vakit olunca...:mrgreen:eline sağlık,güzel olmuş,bakalım gürsel bu işe ne diyecek.:queen:
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
bayıldım bu işe derim bora başkanım, gülmekten yıkıldım vallahi.
ellerine sağlik murat hocam, çok güzel olmuş çok güldüm sağolasın.
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Valla Gürsel Paşam sen beğendiysen ne ala çok sevdiğimden midir bilmem farkında olmadan en çok sana yüklenmişim...:flower:
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
80
Çok üzüldüm çok, ayağıma kadar ! gelmişsiniz haberim olmamış. Bayram telaşı iş güç çıkamadım evden yoksa görürdüm sizleri. İnşaallah sevmissinizdir buraları. Kazasız belasız gezmeler dilerim.
 
Katılım
24 Şub 2010
Mesajlar
82
kamp güzel geçmiş anlaşılan kaçırdık valla fotolar mükemmel kampın yazılı özeti için murat arkadaşıma ayrıca bi teşekkürler :queen::flower::thumleft:
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
228
Baskanim fotolar icin eline saglik:rendeer:...Cok keyifli bir kamp oldugu her karesinden belli oluyor...:cat:Uzun yol,bol viraj,dogayla ve dostlarla eglenceli birliktelikler,yagmur,camur,bol protein :),guzel motorlar...daha ne olsun,maceranin dibi olmus...:cat:Katilan,emegi gecen ve bizleri arayarak gonul birlikteligi kuran tum dostlara tesekkurler...:rendeer:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
hepinize değerli yorumlarınız için teşekkürler dostlar.fotoları çeken ibrahim'in oğlu tufan'a da teşekkürler.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Yine gayet güzel ve renkli bir organizasyon olmuş, tekerinize sağlık :cat:
 
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
362
Murat Abi süper olmuş ya :cherry: hele Gürsel Abi'mle Fatih Abi'mi çok güzel yakalamışsın,pazartesi sabahı çok iyi oldu :flower:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
diyecek laf bulamıyor, adana Mt gerekeni yine yapmış :cat: emeği geçen ve katılan tüm dostlarıma ayrıca foto üzerinde yorum yazan murat hocama teşekkür ederim :rendeer:

Kısmet inşallah birdahaki kampa :wiinkk:
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Beğendiğinize sevindim... Ben teşekkür ederim. Adana Mt de malzeme bol. Motorlar süper,Motorcuları Süper,geziler kamplar 10 Numara 5 Yıldız... İyiki varsınız.:thumleft:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
3UMqV.jpg


SNorJ.jpg


zVYX0.jpg


B2Wfz.jpg


B4Sf7.jpg


EmnaX.jpg


w5PQB.jpg


yVW8F.jpg


l75X.jpg


2spj3.jpg


JVELP.jpg


DQUrP.jpg


4QgwZ.jpg


home3.jpg


btmkq.jpg


W1PB2.jpg


4lBKL.jpg


dnxDA.jpg


1W9Uo.jpg


nPzIs.jpg


ruL6R.jpg


Rdyob.jpg


8hdYV.jpg


A6PmG.jpg


e8FrW.jpg


j5Hyx.jpg


1OTDa.jpg


eYrwp.jpg


xsMKm.jpg


Ryhe.jpg


buIe6.jpg


3Jzne.jpg


3PDIM.jpg


vwKN.jpg


EMwLl.jpg


HMtPJ.jpg


CxB3X.jpg


pJktS.jpg


I6uaY.jpg


fElm9.jpg


mQUel.jpg


xSjQJ.jpg


olXWM.jpg


CnDva.jpg


yuiN.jpg


QJg8H.jpg


b5W3m.jpg


rCvwj.jpg


R1Vik.jpg


FIGtc.jpg


Tzji.jpg


7zLbB.jpg


zf15d.jpg


wBrqD.jpg


RaKmX.jpg


f7lRs.jpg


zybDE.jpg


OXUv.jpg


oRFi1.jpg


tx9GB.jpg


mTrYX.jpg


NUZAE.jpg


6ndWq.jpg


XmJu9.jpg


JS3Ft.jpg


Oj0YW.jpg


ucxjJ.jpg


GHpYD.jpg


31kQm.jpg


DMsPa.jpg


xd4tq.jpg


a0SoO.jpg


wF0km.jpg


x6SvN.jpg


gqocr.jpg


7gG0M.jpg


4JbsZ.jpg


AcDF9.jpg


tp9ix.jpg


cFJP4.jpg


YZaTI.jpg


Bisg7.jpg


69Fjc.jpg


65wxT.jpg


0q1P7.jpg


jSwHl.jpg


XbwPC.jpg


uOwXG.jpg


xXlRr.jpg


klc9K.jpg


51Hvn.jpg


5IhX.jpg


47CtT.jpg


awAu2.jpg


dCqpk.jpg


h4WS.jpg


2KVO.jpg


OxNuo.jpg


R2swc.jpg


U8tWw.jpg


esvSj.jpg


GYhu.jpg


ekiwq.jpg


VWKTE.jpg


Bi0dW.jpg


HnrR.jpg


SRuIw.jpg


rBANT.jpg


yOo9G.jpg


mczqh.jpg


xDBZI.jpg


7fubM.jpg


6YaFr.jpg


bNhd1.jpg


kedrt.jpg


qYIwj.jpg


PnIyl.jpg


JHLur.jpg


346HP.jpg


IlRz2.jpg


LbNh9.jpg


2Ftm.jpg


Oq3A.jpg


dx2a.jpg


I2ud.jpg


Z7rkS.jpg


0CEi2.jpg


LEBZ.jpg


V0R43.jpg


ANFgY.jpg


uw69U.jpg


V0ZGp.jpg


hL6Rr.jpg


Pbnj.jpg


mI2s.jpg


HgA3M.jpg


qMOln.jpg


QyWN.jpg


IyXS.jpg


pWHfB.jpg


wxlFM.jpg


JsgWR.jpg


YC6BF.jpg


6KYEc.jpg


nK5Ow.jpg


SO79.jpg


NZhy4.jpg


5a9mC.jpg


ONTZC.jpg


NA7zZ.jpg


CR6Dt.jpg


JstmN.jpg


YEzl8.jpg


ysiWS.jpg


ESXZ.jpg


9La2Z.jpg


jLF5e.jpg


f748P.jpg


0UITc.jpg


LFjN5.jpg


O21zb.jpg


Jrybs.jpg


6c23n.jpg


GOirv.jpg


pJOBW.jpg


QhPp.jpg
 
Katılım
24 Eyl 2013
Mesajlar
17
TÜM FOTOĞRAFLAR 10 NUMARA OLMUŞ. BİR DAHAKİ GEZİYE DAHA İYİLERİNE İNŞALLAH (SULU DEĞİL KURU OLSUN BU SEFER LÜTFEN, ÇAMAŞIR SERMEK İSTEMİYORUM:))
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Nargile götüren olmamışmı :silent:
evet yav,hiç nargile yoktu,halbuki gökmen ve edip oradaydı.:silent:

TÜM FOTOĞRAFLAR 10 NUMARA OLMUŞ. BİR DAHAKİ GEZİYE DAHA İYİLERİNE İNŞALLAH (SULU DEĞİL KURU OLSUN BU SEFER LÜTFEN, ÇAMAŞIR SERMEK İSTEMİYORUM:))
aral kardeş,forumda küçük harf kullanıyoruz,bilgin olsun.
Birader,
anca yemişsiniz beeee
Allah esirgesin.:)
evet yav,protein komasına girecektik :p
 
Katılım
31 May 2013
Mesajlar
137
Fotoğraflar süper, katılan arkadaşlar süper, ortam süper, yemekler süper eeeee daha nediyim ki.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst