evet yav,hiç nargile yoktu,halbuki gökmen ve edip oradaydı.:silent:Nargile götüren olmamışmı :silent:
aral kardeş,forumda küçük harf kullanıyoruz,bilgin olsun.TÜM FOTOĞRAFLAR 10 NUMARA OLMUŞ. BİR DAHAKİ GEZİYE DAHA İYİLERİNE İNŞALLAH (SULU DEĞİL KURU OLSUN BU SEFER LÜTFEN, ÇAMAŞIR SERMEK İSTEMİYORUM)
evet yav,protein komasına girecektikBirader,
anca yemişsiniz beeee
Allah esirgesin.![]()
Nargile götüren olmamışmı :silent: