Güzel bir gezi olmuş, muhabbetiniz bol olsun.
Benzer fotoğraflar çok olmuş. Ayıklama yapılırsa bakanlar için daha kolay olur.
Fotoğraflar yazıyla desteklenirse olay daha net anlaşılmış olur,en azından bizim gibi dışarıdan bakanlar için.
Gezilere katılanların isimleri meslekleri vs. Hakkında bilgi verilirse 20 yıl sonrası için tarihi bir değeri olur.bakanlar, bu kim acaba demezler.
Sağlıcakla kalın.
.