Adana [MT] Geleneksel Yeşilovacık bayram kampı

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
17-19.10.2013-YEŞİLOVCIK KAMPIMIZ
Evet arkadaşlar,uzun zamandır beklediğimiz,planlar yaptığımız bir kampımızı daha gerçekleştirdik.ancak bayram sebebiyle,misafirleri olup da aramızda olamayan arkadaşlarımızı da gözlerimiz aramadı değil.keşke bizlerle olsalardı,sağlık olsun bir daha ki kampa inşallah.16 motor ve 19 kişinin katılımıyla gerçekleştirdiğimiz kampımız oldukça neşeli geçti.hatta,BÜYÜKECELİ’ye,bir sonraki kamp için,keşfe bile gittik.aynı gece şiddetli yağmur ve fırtına ile sabaha kadar boğuştuk.neyse bu da bir tecrübedir.ama ertesi 2 günkü süper hava ile neşemizi bulduk.çok eğlendik,bol dinlendik.kampımıza ADANA ve CEYHAN’dan katılan,katılamayıp telefonla arayan,hatta bizi ziyarete gelen tüm arkadaşlarıma buradan teşekkürlerimi bir borç bilirim.bana ulaşan 280 tane fotoyu yükledim.diğer fotolar da geldikçe yükleyeceğim.buyrun fotolar:

3Y0GR.jpg


fAIO.jpg


Q7MS.jpg


7LOA8.jpg


0Y3eu.jpg


iQG4u.jpg


GrIMe.jpg


OfdWS.jpg


JAyLs.jpg


xoaU5.jpg


ZaQWL.jpg


4ZOmq.jpg


5gUBP.jpg


AwYQG.jpg


fgKtj.jpg


W5uL.jpg


YOsQT.jpg


tN9g8.jpg


07Z5.jpg


lohQ.jpg


xQRf8.jpg


VdYM.jpg


RyaTS.jpg


NcLuH.jpg


ap5eU.jpg


5qwzm.jpg


LvJqp.jpg


WErpM.jpg


XnrT.jpg


dFcT5.jpg


93LFI.jpg


3VlPi.jpg


cvB4o.jpg


4eGHW.jpg


12XZz.jpg


iX1E.jpg


3QVoW.jpg


8F2ne.jpg


lUAQt.jpg


KA5RO.jpg


38fM7.jpg


GYNKS.jpg


DR82F.jpg


E2qb.jpg


XsKIe.jpg


ucM2U.jpg


lItBX.jpg


8FmJc.jpg


ZSDsb.jpg


wkpvJ.jpg


YsJTC.jpg


t1zcd.jpg


pk0h.jpg


yFjbW.jpg


oq8yi.jpg


mxF7A.jpg


UfgIm.jpg


ezlD1.jpg


dVlrn.jpg


GkSD.jpg


POTQX.jpg


WBLa9.jpg


QTRgq.jpg


4kajy.jpg


lRDOv.jpg


wZJc1.jpg


3MbI.jpg


LMwfB.jpg


0RJhb.jpg


9oiCk.jpg


6rptH.jpg


sJT8i.jpg


1Pu0J.jpg


qVokj.jpg


VWpJZ.jpg


lk6nv.jpg


hzMV9.jpg


64wQ1.jpg


qjgMK.jpg


j6uvz.jpg


UljzQ.jpg


jVkdl.jpg


917U.jpg


NQ0T8.jpg


L4kNl.jpg


3v4wS.jpg


DNcil.jpg


IdLaE.jpg


QTM8F.jpg


rxiy.jpg


JkFgj.jpg


PyRqc.jpg


0C6Jo.jpg


ngfpI.jpg


42kU7.jpg


o2FKv.jpg


ol5jR.jpg


rm7pF.jpg


spj4t.jpg


KLhPV.jpg


Xq6ny.jpg


tWigh.jpg


MhtVL.jpg


sYn89.jpg


xjQhp.jpg


uEwg3.jpg


CFk0.jpg


Rf1oB.jpg


4RUWN.jpg


OhMZq.jpg


rHDY.jpg


Q0fj6.jpg


SlwZY.jpg


kL7dK.jpg


6eQdz.jpg


TiRN8.jpg


wbG9S.jpg


YQXpg.jpg


GgVEz.jpg


36s9g.jpg


Ldrz4.jpg


3Id8p.jpg


OhVIo.jpg


WuQFG.jpg


ZQfwB.jpg


8RM4f.jpg


ZMD8v.jpg


oNlSV.jpg


a3NpS.jpg


dBQOc.jpg


GY9an.jpg


ev3VR.jpg


RZwv2.jpg


2Kn8v.jpg


pfVRF.jpg


jkbp2.jpg



fk1ND.jpg


5dn3r.jpg


CqwTt.jpg


GeRLl.jpg


KVoev.jpg


cvAoE.jpg


gkQF.jpg


Abis9.jpg


iw3Se.jpg


huGyr.jpg


ekiDl.jpg


rNJM.jpg


1GPAZ.jpg


bPcaW.jpg


FoiP.jpg


kGJ8L.jpg


VSOB7.jpg


wOnAr.jpg


qJYw2.jpg


Q9vDJ.jpg


gJiz4.jpg


WbA13.jpg


ynZB0.jpg


VAsCU.jpg


9a5RJ.jpg


7jmU.jpg


38FIU.jpg


3d7Of.jpg


AUMbw.jpg


bd8BS.jpg


e6XpV.jpg


41iKg.jpg


MIdl.jpg


pH47B.jpg


6MroW.jpg


EChax.jpg


Tuk8D.jpg


KD62t.jpg


FhWbQ.jpg


fax5d.jpg


2aVdG.jpg


cs71J.jpg


PkGqO.jpg


bv2tE.jpg


FC9z.jpg


Yneqk.jpg


9rX6H.jpg


7Hbul.jpg


opOz5.jpg


3A0Uw.jpg


ArpPT.jpg


tn670.jpg


ogT3M.jpg


YMT1p.jpg


iwbgV.jpg


3VUYq.jpg


25tyO.jpg


0Muib.jpg


tRKzr.jpg


8CWm.jpg


9wMUh.jpg


I6Tli.jpg


7igBJ.jpg


fnlZI.jpg


MviKI.jpg


Ci3VR.jpg


E2IHG.jpg


3bqpJ.jpg


yqID.jpg


tYAUl.jpg


7PTM8.jpg


vaebW.jpg


Gbq8V.jpg


Mloap.jpg


ZW4lb.jpg


ASg2L.jpg


iOwe2.jpg


oQlMD.jpg


MeLmD.jpg


e7afl.jpg


9x7Vd.jpg


xktSc.jpg


RQPp1.jpg


QHPZG.jpg


rsAZD.jpg


JW82D.jpg


Z8E3b.jpg


w3VpA.jpg


sKbil.jpg


7owts.jpg


CacIl.jpg


F10Cp.jpg


2DjQk.jpg


VeKv8.jpg


dxnK.jpg


rRWp5.jpg


yMl0t.jpg


Wtok.jpg


ViZ8q.jpg


Jczfx.jpg


AQbZo.jpg


kiWJR.jpg


SDikh.jpg


82dwL.jpg


mL8Q4.jpg


HS56.jpg


Iqw1T.jpg


KYCbP.jpg


H7AbS.jpg


ItbDS.jpg


p5Xrd.jpg


wYXoL.jpg


XTG92.jpg


bufoA.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:40 ----------

devamı geliyooor.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
hey maaşallah:wiinkk:

Şu an 34 kullanıcı var. (5 üye ve 29 konuk)
adanalı T R O E+ [Turan] TheCooL arubalı+
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
713
:rendeer:evet dostlar bir kampımız daha kazasız belasız sona erdi.adana mt ,nin dostluk baglılık vede kalitesiyle emegi geçen tüm dostlara,günübirlikgelen recebime bizleri merak edip arayan tüm dostlara ayrı ayrı teşekkür ederim darısı bidahakine allaha emanet olun saglıcakla kalın.:thumleft::thumleft::thumleft:
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Ne kadar güzel kare kare çekip koymuşsunuz. Harika bir gezi&kamp olmuş... :flower:Tekerinize sağlık. Başkanım teşekkürler. Orda olmak var dı bea...:pr:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:52 ----------

EEEE... hani devamı...? Yağmurda foto çekmediniz mi? Tam anlamıyla kamp olmuş...

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------

Ahmet Ozan alttan alttan noluuuuyo öle yorumlarınızı aliiiiim... Nasıldı Ozan?
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Güzel gezmişsiniz yine :mrgreen: Nayramını kutlayamadığım herkesin bayramınıda buradan tekrardan kutlarım dostlar
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
311
Murat Hocam ıslanan arkadaşlara sor. benle dalga geçtiler koca brandayı getirdim diye. sabahbi kalktım millet çamaşırları sermiş salı pazarı gibi etraf;). gursel abi enson cadırın içinde balık tutuyordu:) ben terliğimi çektim kahvemi içerken temşizliği izledim:)
geri kalanı soruyorsan silifkeden sonrası tam sana göreydi. harika virajlar vardı. Büyükeceli de güzeldi. ilerde oraya da bi kamp ayarlanabilir. ceyhan tayfa zaten başlı başına eğlence. onların toplantıya da gidecem bundan sonra kabul ederlerse:)
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
362
resimler nekadar güzel ve eğlenceli geçtiğini,keyfinizin hiç eksik olmadığını anlatıyor zaten...inşallah her zaman böyle gülersiniz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:59 ----------

Ozan...Los Angeles ı arasana bir nerde kalmış bizim posta :p
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Ozancım bir haftadır alçılı bacağımla rüyamda viraj yapıyorum zaten.:queen: Bayramın 1. günü sabah uyandım bizimkilere rüyamda kampa gidiyordum diye anlattım. Zaten gitmezsen şaşardık dediler. Bol bol uyuyorum rahat rahat bineyim VFR'me diyeee...:cat:
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Ozancım bir haftadır alçılı bacağımla rüyamda viraj yapıyorum zaten.:queen: Bayramın 1. günü sabah uyandım bizimkilere rüyamda kampa gidiyordum diye anlattım. Zaten gitmezsen şaşardık dediler. Bol bol uyuyorum rahat rahat bineyim VFR'me diyeee...:cat:

Murat hocam hayırdır geçmiş olsun.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
gezi çok güzel ,hele kamplı gezi daha da güzel, gezide eleştirilecek bir şey yok on numara bir gezi ,motorlarda çok iyi hiç kötü motorda yok,yalnız birşey dikkatimi çekti
motorcu arkadaşların çoğu spor - keten ayakkabı giymiş,ben geçen yıl küçük bir kaza geçirdim o gün bugün ayak bileğim hala ağı yapıyor,orada bulunan bütün motorcu arkadaşlara tavsiyem bot giyin arkadaşlar ,havalar oralarda sıcak olabilir ama sağlığımızdan önemli değil yarın yaşlanınca ayak bileklerimizde çok ağrılar olur,bu benim dostane tavsiyem .paylaşım için teşekkürler..saygılar...
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
70
Guzel bir gezi olmus anlasilan. Persembe sabahi esimle (arabayla) Mersin'e giderken grubun bir kismini gordum, icimden keske ben de katilsaydim diye gecirmistim. Kismet baska sefere imis artik.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
gine her zamanki gibi çok güzel bir kamp oldu arkadaşlar.
ilk gün gece yagmur fırtınayla karşılaştık ama, herşeye ragmen gırgır eglence ve bol kahkaalı bir kamp oldu.
katılan ve emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkürler.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Arkadaşlar harikasınız
Allah neşenizi bozmasın
Gönlüm Sizlerleydi
Nasip olursa bahar kampına katılırım inşallah
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Fotoğraflar Konuşursa;

qlC9F.jpg

7Jb6d.jpg

dwIYD.jpg

TM73l.jpg

0ct3m.jpg

ieANt.jpg

2G4XK.jpg

u1Y40.jpg

AiRJ7.jpg

UA0wc.jpg

rmgc2.jpg

rIek0.jpg

VFNiW.jpg

BEIcH.jpg

cVxu0.jpg

FVqvw.jpg

RNogq.jpg

rAa9p.jpg

uJH4o.jpg

VwvM.jpg

OsNn.jpg

PDYtG.jpg

Uly5L.jpg

5ZUqx.jpg

ArwUm.jpg

tXMnz.jpg

4Fy2A.jpg

ioUH2.jpg

S5WpM.jpg

LhkrE.jpg

bxJH.jpg

op5n4.jpg

Q7Xjh.jpg

CTQgv.jpg

SFmbO.jpg

F2iVZ.jpg

ng0S5.jpg

E5JTS.jpg

6kEZ.jpg

LB3IH.jpg

om46H.jpg

b31n0.jpg

kiWbB.jpg

MqTj.jpg

3sg9I.jpg

FaHiN.jpg


Umarım beğenmişsinizdir... Bilmeden gaf etmişsem şimdiden özür dilerim...:rendeer:
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
311
Murat Hocam harika:) cok emek harcamissin cok da guzel olmus. Ellerine saglik.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst