ADANA [MT] Bu Hafta Karataş'taydı

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
havanın 19 derece olmasını fırsat bilen biz ADANA'lılar,bu güzel havayı değerlendirmek istedik.yaptık bir organizasyon ve 42 kişi,28 motor,3 araç ile,tuttuk KARATAŞ'ın yolunu.gurubumuzun en büyüğü sevgili HÜSEYİN DAYI'mızın elleriyle yapmış olduğu ÇİĞ KÖFTEYİ bir güzel götürdük.her zamanki gibi,bol kahkahalı geçen bu gezimizde,çok emeği geçen sevgili HÜSEYİN DAYIMIZ VE AİLESİNE,yazlığının gazinosunu bizlere açan sevgili SERDAR kardeşimize ve katılan tüm arkadaşlarıma çok çok teşekkür ediyorum.bendeki fotolar geliyor,diğer fotoları da arkadaşlarım yükleyecekler.

IjPRD.jpg


LNakt.jpg


gQF9B.jpg


YgV0W.jpg


oGx36.jpg


C4RE.jpg


tRsJ0.jpg


Ei8ln.jpg


kBVqS.jpg


vZ5OT.jpg


JEjXT.jpg


fZ6BL.jpg


bXVU1.jpg


5nLyW.jpg


JHtvn.jpg


RPzjd.jpg


SN7A5.jpg


NUDjZ.jpg


cfMv8.jpg


LX3Ze.jpg


sO2Uh.jpg


M5JxP.jpg


1joqS.jpg


Plqfj.jpg


feVrI.jpg


OFjYM.jpg


pNURh.jpg


Mf8Lk.jpg


BltrT.jpg


b2OJ.jpg


iNhmE.jpg


j21l7.jpg


3xqSG.jpg


Zxah9.jpg


Q1eji.jpg


SaNUG.jpg


pXN1Z.jpg


KLeck.jpg


Tse1v.jpg


yqdG3.jpg


5ziX.jpg


9KI4B.jpg


HhKI8.jpg


swXo.jpg


xFWXJ.jpg


2Rz3s.jpg


pLN3d.jpg


ZOymX.jpg


RlUG.jpg


tPEDs.jpg


Pg2zj.jpg


dQySj.jpg


OQlHD.jpg


gRejB.jpg


0QFn.jpg


bnLUN.jpg


vPiJ1.jpg


ZFLGV.jpg


kNfdU.jpg


P6qFU.jpg


nIGxs.jpg


Salv2.jpg


g9xmA.jpg


124ep.jpg


onCT3.jpg


Ry4eE.jpg


eD6OB.jpg


NDqbB.jpg


c7TWm.jpg


3hIA5.jpg


si4gB.jpg


0MnBC.jpg


oKJr6.jpg


V7mtN.jpg


PWT8N.jpg


ZSvi5.jpg


PBGAm.jpg


RZcYv.jpg


Liavl.jpg


fE5Pw.jpg


mo00.jpg


mLKiE.jpg


eUOJ9.jpg


R9T1z.jpg


qWPe.jpg


kfUy.jpg


7Gmsv.jpg


K3WEO.jpg


u7ha.jpg


N32iB.jpg


lHUSj.jpg


GjgFI.jpg


jKNg8.jpg


a7XVU.jpg


zjmwv.jpg


gcCko.jpg


r1kY4.jpg


UGkY8.jpg


E01L.jpg


HQ94h.jpg


AXjni.jpg


I2Xi.jpg


zUb2C.jpg


3N1FP.jpg


6aQ9h.jpg


3Lygl.jpg


ydNa2.jpg


usI3.jpg


o2Bhb.jpg


Pvxwp.jpg


dVW9P.jpg


C360D.jpg


4birP.jpg


3cIm9.jpg


1eFK.jpg


6wgXQ.jpg


ZCJY.jpg


Ek17d.jpg


ahsdV.jpg
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
713
:thumleft:eline saglık başkan süper fotolar,süper insanlar hepinizi çok seviyorum iyiki varsınız.:flower:
 
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
362
Bora Abi eline koluna sağlık fotolar çok güzel,içindeki insanlarla beraber :rendeer: :cat:
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
311
Sade ve gösterişden uzak olmayı nezaman öğreneceğiz.

Sinan Bey cümleniz yanlış olmuş sanırım.
Sade olmak ve gösterişten uzak olmak aynı kavramlar değil mi? İkisini aynı cümlede kullanmaya gerek yok.
Ayrıca hangi karede gösterişle ilgili bir tespitte bulundunuz.
Çiğ köfte yiyip ayran içerken mi yoksa sahilde yürüyüş yaparken mi?
Saygılar sunuyorum...
 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
19 derecelik sıcaklığı fırsat bildik diye kandırmayın bizi. Adana MT 3 derece sıcaklığı da fırsat bilir yeri gelince :)
Güzel, gösterişten uzak, mütevazı süper ötesi bir gezi olmuş. Kazasız belasız, nice geziler Adana :)
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Oy oy oy diyorum :p Çiğ köfteler de gitti :queen: Paylaşım için teşekkürler dostlar, tekerinize daş değmesin
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
311
bunlar da Cellat Murat ve bendeki resimler.
Biraz karışık oldu özür diliyorum.


DhHe3.jpg

YQFV9.jpg

ulMjb.jpg

7EjmL.jpg

LvcbR.jpg

9ytks.jpg

4Y80Z.jpg

sQKB.jpg

tVg5R.jpg

I7X6S.jpg

kG71z.jpg

QwC1y.jpg

5a4Tj.jpg

SxsXz.jpg

tpnWP.jpg
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
713
Sade ve gösterişden uzak olmayı nezaman öğreneceğiz.

:rendeer:sevgili kardeşim adana mt gösteriş yapmayı hiç sevmez.bunu bil öncelikle.sevgi ve dostluk ne zaman gösteriş oldu.bizler sizleride çok seviyoruz.iklim dolayısıyla biraz fazla geziyoruz hepsi bu.tekerinize taş deymesin.:rendeer:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Sinan Bey cümleniz yanlış olmuş sanırım.
Sade olmak ve gösterişten uzak olmak aynı kavramlar değil mi? İkisini aynı cümlede kullanmaya gerek yok.
Ayrıca hangi karede gösterişle ilgili bir tespitte bulundunuz.
Çiğ köfte yiyip ayran içerken mi yoksa sahilde yürüyüş yaparken mi?
Saygılar sunuyorum...

:)) Sizinde dediğiniz gibi aynı şeyi tekrar etmek yanlış. Sayfada benzer fotolardan birkaçtane var. Demekki hepsinin bir arada olmasına lüzum yokmuş. Çiğköftenin ve geçirdiği evrelerin belkide 10 fotosu var insanların değişik ruh hallerinin defalarca fotosu var herkesin hatıra fotosu var. Bu topice okunabilirlik değil sıkıcılık katıyor.

Ha dersenizki biz bunu eş dost ve ordakiler için paylaştık buna lafım yok. Ama motosiklet.net teki herkes için paylaştıysanız eleştirme hakkımı kullanıyorum. Teşekkerürler saygılar.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
konuyu uzatmaya gerek yok,kardeşimiz beğenmemiş ve böyle bir eleştiride bulunmuş.biz,beğenenleride beğenmeyenleri de seviyoruz.tüm rüzgar sevdalılarına selam olsun.
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
:)) Sizinde dediğiniz gibi aynı şeyi tekrar etmek yanlış. Sayfada benzer fotolardan birkaçtane var. Demekki hepsinin bir arada olmasına lüzum yokmuş. Çiğköftenin ve geçirdiği evrelerin belkide 10 fotosu var insanların değişik ruh hallerinin defalarca fotosu var herkesin hatıra fotosu var. Bu topice okunabilirlik değil sıkıcılık katıyor.

Ha dersenizki biz bunu eş dost ve ordakiler için paylaştık buna lafım yok. Ama motosiklet.net teki herkes için paylaştıysanız eleştirme hakkımı kullanıyorum. Teşekkerürler saygılar.
sinan bey fazla ve aynı resimlerin birden fazla yayınlanması tabiki sıkıcı fakat bilmediğiniz bir hususu sizinle paylaşma ihtiyacı duydum.bazı arkadaşlarımız bu sitede resim yüklemeyi daha yeni öğreniyor büyük bir ihtimalle resimleri tektek değil topluca kaydetmiş bundan sonra bu sorun giderilir sıkıntı yok eleştiriniz dikkate alınır.tşk
emeklerinize sağlık süper gezi olmuş.:rendeer:
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
Siz Adana grubu ne güzel bir grupsunuzki,herkes neşeli,herkesin yüzünde bir tebessüm var,motorların arasında ybr125 te var,600rr da,varadero da,1200 crosstourer da.Ne mutlu,iklimde sıcak olunca geriye,sohbet,dostluk arkadaşlık ve güzel çiğ köfteler kalıyor.Çok imrendim bir o kadar da takdir ettim.Hep böyle mütavazi,arkadaş canlısı insanlar arasında olmak istemişimdir..Tebrik ederim herkesi,her ne kadar tanımasamda çoğu arkadaşı...
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
İzmir Mt'ye saglam rakip var desenize :rendeer:

Sizinkileri gördükten sonra bizim gezilerde kum tanesi kadar kalıyor :)

Bu geziyi tanıtıp bizede sanki ortamdaymış gibi yaşatıgınız ve paylaşmada bulundugunuz emek için teşekkür ederiz.
 
Katılım
31 May 2013
Mesajlar
137
tüm fotolar çok güzel olmuş baktıkça sanki kendimi orada gibi hissettim fotoları çekenlerin ve yükleyenlerin ellerine
sağlık.
bu arada azbile olmuş fotolar keşke bende olsaydım bir okadarda ben çekerdim, bazılarıda çatlardı herhalde
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
çok güzel bol kahkaalı ve çok neşeli bir gezi oldu.
geziye katılan ve emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim.
hüseyin dayımızında ellerine sağlık.
ve bizleri yazlığında misafir eden serdar kardeşimizede çok teşekkür ederim.
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Fotoğraflar için Bora başkanıma , Ozan'a , Abdullah'a ve Murat'a Yazlığının Gazinosunu mekan olarak ayarlayan Serdar'a Acısı tadı tuzu tam kıvamında mükemmel Çi köftesiyle bizleri ihya eden Hüseyin Dayım ve ailesine çoooook teşekkür ederim...:thumleft:
Siz Adana grubu ne güzel bir grupsunuzki,herkes neşeli,herkesin yüzünde bir tebessüm var,motorların arasında ybr125 te var,600rr da,varadero da,1200 crosstourer da.Ne mutlu,iklimde sıcak olunca geriye,sohbet,dostluk arkadaşlık ve güzel çiğ köfteler kalıyor.Çok imrendim bir o kadar da takdir ettim.Hep böyle mütavazi,arkadaş canlısı insanlar arasında olmak istemişimdir..Tebrik ederim herkesi,her ne kadar tanımasamda çoğu arkadaşı...
Korhan; Manavgat Motosiklet Festivalinde bir araya gelmek tanışmak kaynaşmak dileğiyle, Adana grubunun sevgi ve selamlarını iletiyorum sana...:cat:
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
873
cok güzel bir gezi olmuş gelemedigim icin 1kez daha üzüldüm hepinize afiyet olsun arkadaşlarımın dönüşü motorla olacagı icin alkol almıyoruz cigerim kapiş:)))))))
Biraz kuru gezi olmus ...ben olcam orda KALDIRIN DERiM O AYRANLARI mis gibi cig koftenin yanina
RAKI OLUR yani neden icmiyorsunuz .anlamyorum raki ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst