Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
havanın 19 derece olmasını fırsat bilen biz ADANA'lılar,bu güzel havayı değerlendirmek istedik.yaptık bir organizasyon ve 42 kişi,28 motor,3 araç ile,tuttuk KARATAŞ'ın yolunu.gurubumuzun en büyüğü sevgili HÜSEYİN DAYI'mızın elleriyle yapmış olduğu ÇİĞ KÖFTEYİ bir güzel götürdük.her zamanki gibi,bol kahkahalı geçen bu gezimizde,çok emeği geçen sevgili HÜSEYİN DAYIMIZ VE AİLESİNE,yazlığının gazinosunu bizlere açan sevgili SERDAR kardeşimize ve katılan tüm arkadaşlarıma çok çok teşekkür ediyorum.bendeki fotolar geliyor,diğer fotoları da arkadaşlarım yükleyecekler.